niet origineel genoeg

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Jewel
Bead Intelligent
Berichten:1462
Lid geworden op:zo 07 aug 2005 11:26
Contacteer:
Re: niet origineel genoeg

Bericht door Jewel » vr 14 jan 2011 11:01

carolinesjuwelen schreef:Voor de foto's: heeft er iemand leuke ideetjes? Ik heb wel al wat geprobeerd, maar dan komen de juweeltjes er niet zo goed uit vind ik!
Groetjes
Ik heb net foto's gemaakt van een nieuwe crea die ik af heb met een roos en theepot en ik heb ook nog wat andere foto's waar ik in combinatie met andere spullen mijn creaties fotografeer.
Zal ze vanavond of morgen posten, moet zo weg, moeders is jarig :wink: Maar dan kun je een beetje idee opdoen.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

DDC
Bead Believer
Berichten:213
Lid geworden op:vr 18 dec 2009 21:58
Locatie:Niel

Re: niet origineel genoeg

Bericht door DDC » vr 14 jan 2011 15:24

Waarom neem je eens geen foto's op een kleur waar je oorbellen op passen maar je stof (of T-shirt) wat draperen of laten golven, zodat de dames een idee krijgen waar deze oorbellen perfect bij passen . Maak je geen kettingen kan je beide op de foto zetten ?

Groetjes
Diane

Jewel
Bead Intelligent
Berichten:1462
Lid geworden op:zo 07 aug 2005 11:26
Contacteer:

Re: niet origineel genoeg

Bericht door Jewel » vr 14 jan 2011 23:50

Jewel schreef:
carolinesjuwelen schreef:Voor de foto's: heeft er iemand leuke ideetjes? Ik heb wel al wat geprobeerd, maar dan komen de juweeltjes er niet zo goed uit vind ik!
Groetjes
Ik heb net foto's gemaakt van een nieuwe crea die ik af heb met een roos en theepot en ik heb ook nog wat andere foto's waar ik in combinatie met andere spullen mijn creaties fotografeer.
Zal ze vanavond of morgen posten, moet zo weg, moeders is jarig :wink: Maar dan kun je een beetje idee opdoen.
Zie hier: viewtopic.php?f=14&t=40443" onclick="window.open(this.href);return false;
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

Gesloten