aankleding kraam markt

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
meikje
Bead Believer
Berichten:265
Lid geworden op:di 05 okt 2010 12:59
Locatie:emmen
Contacteer:
aankleding kraam markt

Bericht door meikje » di 16 nov 2010 19:01

17 dec sta ik op de kerstmarkt van mijn werk. Nu ga ik daar zeepkettingen en boekenleggers verkopen maar kan wel wat goede tips gebruiken ( die niet heel erg veel kosten ) om de kraam leuk aan te kleden.
Het is een houten kraam van anderhalve meter met een dakje erop, ik zat zelf te denken aan een mooi wit laken want dan komen de kettingen het mooiste uit, maar dat alleen met een paar zeepkettingen is natuurlijk erg saai
Als jullie goede ideeën hebben hoor ik het graag

alvast bedankt

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: aankleding kraam markt

Bericht door nienkesieraden » di 16 nov 2010 19:16

Je moet ook een spiegel neerzetten he. en attributen kunnen ook om wat op te vullen. Zoals schelpen of stukken hout of kaarsen etc. Maar je kan ook kerstballen doen, kerststalfiguurtjes, etc.

Gebruikersavatar
rorsach
Bead Dreamer
Berichten:538
Lid geworden op:za 25 sep 2010 21:42

Re: aankleding kraam markt

Bericht door rorsach » di 16 nov 2010 20:22

Misschien kun je een strook van een andere kleur wegleggen om bepaalde zeepkettingen goed uit te laten komen. En misschien een paar doe het zelf pakketjes?
Succes met de verkoop. :D

Gebruikersavatar
Kralina
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:za 23 dec 2006 18:35
Contacteer:

Re: aankleding kraam markt

Bericht door Kralina » di 16 nov 2010 22:16

Een beetje hoogteverschil aanbrengen doet het ook goed. Dat kun je al heel simpel doen met blokken of bakken van hout of iets. Kersterige aankleding kan dan met dennetakken, kerstballen, een vaas met kerstballen en misschien wat lichtjes, al dat soort dingetjes. Zorg er wel voor dat het oog op je verkoopwaar valt, want dat is nog altijd het belangrijkste.

Tip: hou aan de voorzijde van je kraam een randje vrij. Mensen zetten al snel hun tas op dat stukje van de kraam neer een je wilt niet dat je spulletjes beschadigen of op de grond belanden. Is ook een buffertje voor grijpgrage kleffe kinderhandjes enzo.
Als U werk maakt van Uw hobby.

Kra'El'
Bead Discoverer
Berichten:35
Lid geworden op:za 02 jan 2010 18:11

Re: aankleding kraam markt

Bericht door Kra'El' » di 16 nov 2010 23:20

Ik gebruik juist altijd een zwart kleed, een beetje veloursachtig, dat doen juweliers ook, op zwart komen de kleuren veel beter uit, dan op wit....
Some minutes with beads on a day, makes me happy and okay!

Gesloten