tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56
Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door Vengy » wo 06 apr 2011 21:17

Nope de spullen zijn nog onderweg ...
zit al braaf bij de brievenbus te wachten hihi :mrgreen:
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door Vengy » di 12 apr 2011 23:11

:banaan: :banaan: Ik heb m gerepareerd gekregen

heb de ketting wel drie keer kunnen uithalen opnieuw, want netting ken ik wel
maar de ene kant was oneven dus dat was enorm pielen...
Maar het is gelukt
Morgen maak ik een foto en stuur ik die op naar de eigenaars. Heb al contact met ze gehad erover, dus ze weten ervan.
Ben zelf heel tevreden met het resultaat dus ben benieuwd hoe ze het zelf gaan vinden.
Zodra ik wat weet horen jullie t hier ook... tot zover :byebye
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

Helina
Bead Interested
Berichten:105
Lid geworden op:di 20 okt 2009 11:51

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door Helina » di 12 apr 2011 23:18

Sandra schreef: Hij is bereikbaar via prvdenden....
Niet zo handig om het mailadres van deze meneer op internet te plaatsen, hij zal nu een hele hoop spam krijgen omdat zowel mensen als bots elke dag op internet emailadressen zoeken om spam te versturen.

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door Vengy » di 12 apr 2011 23:35

Beetje late reactie hoor, het bericht is van november vorig jaar dus... [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]
Er zal heus wel toestemming voor gekregen zijn ook trouwens..
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

Helina
Bead Interested
Berichten:105
Lid geworden op:di 20 okt 2009 11:51

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door Helina » di 12 apr 2011 23:38

Ja zag ik ook ineens dat het een wat ouder topic is ;)
Komt omdat ik de laatste reacties het eerste las.

Maar dan nog, dat is wel het laatste wat je moet doen, een emailadres op internet zetten. Het geeft de bedrijven die bezig zijn met het ronselen en verkopen van emailadressen alleen maar de gelegenheid om steeds meer spam te versturen.

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door Vengy » di 12 apr 2011 23:49

Tja het leed is dan helaas al geleden en wie weet is het inmiddels weer afgezakt... zoiets komt en gaat.....
Alle goede dingen hebben ook minder goeie kanten in het leven... het is niet anders. :wink:
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

claudy
Bead Dreamer
Berichten:625
Lid geworden op:wo 30 sep 2009 17:13
Locatie:Leusden
Contacteer:

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door claudy » wo 13 apr 2011 06:36

Fijn dat het gelukt is Vengy!

En Helina, ik zet al een jaar of 10 mijn emailadres overal en nergens op internet en heb nauwelijks/geen last van spam (2 mails per maand ofzo). Ik denk dat het er wel van afhangt wáár je je emailadres neerzet ofzo?
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!

daisy81
Bead Producer
Berichten:1116
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 21:46

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door daisy81 » wo 13 apr 2011 07:21

Vengy schreef::banaan: :banaan: Ik heb m gerepareerd gekregen

heb de ketting wel drie keer kunnen uithalen opnieuw, want netting ken ik wel
maar de ene kant was oneven dus dat was enorm pielen...
Maar het is gelukt
Morgen maak ik een foto en stuur ik die op naar de eigenaars. Heb al contact met ze gehad erover, dus ze weten ervan.
Ben zelf heel tevreden met het resultaat dus ben benieuwd hoe ze het zelf gaan vinden.
Zodra ik wat weet horen jullie t hier ook... tot zover :byebye
super vengy, ben benieuwd naar t resultaat, plaats je nog ff een foto :wink:

scubadoo
Bead Designer
Berichten:809
Lid geworden op:zo 17 jan 2010 07:39

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door scubadoo » wo 13 apr 2011 07:23

Super dat het gelukt is! Dat moet een hele opluchting zijn voor de eigenaar!

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door sanegdokter » wo 13 apr 2011 07:36

Fijn dat je het wilde doen en dat het je gelukt is! :applaus:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Helina
Bead Interested
Berichten:105
Lid geworden op:di 20 okt 2009 11:51

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door Helina » wo 13 apr 2011 08:22

claudy schreef:Fijn dat het gelukt is Vengy!

En Helina, ik zet al een jaar of 10 mijn emailadres overal en nergens op internet en heb nauwelijks/geen last van spam (2 mails per maand ofzo). Ik denk dat het er wel van afhangt wáár je je emailadres neerzet ofzo?
Nee wáár je het neerzet maakt niet uit, bots zijn in feite een soort zoekmachines die automatisch internet afspeuren naar emailadressen, die slaan echt niets over.

Bij het emailadres van je internetprovider wordt het meeste tegengehouden door het spamfilter van je internetprovider, daar zul je dus weinig van merken.
Maar ik heb ook een hotmail en gmail adres, de hotmail gebruik ik niet veel en zet ik nooit op internet, daar komt nooit veel spam binnen, mijn gmailadres gebruik ik als ik wel ergens mijn adres op internet wil of moet zetten vanaf het moment dat ik daar mee begon en dat adres meer op internet stond kwam er meer en meer spam, en nu komen daar zeker een stuk of 50 spammails per dag op binnen.
Is toch lastig aangezien je die spammap toch ook steeds helemaal door moet kijken omdat het ook weleens gebeurt dat een wel gewenste mail daarin terechtkomt.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door Sandra » wo 13 apr 2011 10:19

Sorry dat ik geen rekening hield met mailadres en spam. Ik heb de mailadres nu verwijderd. Moet wel zeggen dat spamzenders vaak ook willekeurige adressen zelf aanmaken, zo worden er duizenden mailtjes per dag naar allerlei namen @ kralen.com verstuurd, terwijl die nooit ergens zijn gepost of aangemaakt. Verder hebben providers tegenwoordig wel al goede spamfilters. Gmail is wel wat slechter inderdaad. Er is nl 'n nieuwe methode die het volgende doet: als hij mail krijgt van machine x vraagt hij aan machine x of het klopt dat ie wat heeft verstuurd, als ie geen antwoord krijgt wordt de mail geweigerd. Klinkt beetje raar beschreven zo, maar als er veel spam vanaf 'n server verstuurd wordt wordt die geblokkeerd en kan hij dus ook niet meer 'reageren'. Ook wordt er veel spam verstuurd vanaf pc's met virussen, ook die zijn dan niet goed genoeg ingesteld om bevestiging te geven. Gelukkig ging het nu om 'n wanadoo mailadres, daar maak ik me geen zorgen om.

Afijn, fijn dat het is gelukt Vengy! Post je binnenkort 'n foto?

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door Vengy » wo 13 apr 2011 11:05

Afbeelding

Foto is misschien tikkie groot maar dit is m geworden
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

scubadoo
Bead Designer
Berichten:809
Lid geworden op:zo 17 jan 2010 07:39

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door scubadoo » wo 13 apr 2011 11:17

Heel netjes! Daar zal hij blij mee zijn!

ellybudding
Bead Hysteric
Berichten:3136
Lid geworden op:wo 29 okt 2008 14:14
Contacteer:

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door ellybudding » wo 13 apr 2011 11:32

en het is één geheel, goed gedaan Vengy! Wat zal deze meneer blij zijn! :applaus:

groetjes
Elly

Gesloten