tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:
Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door nienkesieraden » wo 30 mar 2011 16:26

ik zal maar even ertussen komen, want ik ben duidelijk de veroorzaker van dit alles, wat nooit mijn bedoeling is geweest. Ik zal eerlijk zijn.. Ik had deze opdracht niet moeten accepteren. Toen ik de ketting had ontvangen ontdekte ik dat het moeilijk voor me zou zijn. Ik heb wel nog contact met meneer opgenomen. Dit ging o.a. Over de kleur kralen. Die in de ketting (vooral de witte) zijn wat viezig geworden, en die kleur is dus niet hoe de kralen oorspronkelijk waren en dus nooit precies te verkrijgen in die kleur. Ik heb hierover geen reactie gehad van de man. Dus ik dacht, ik laat het even liggen, misschien kom ik nog zulk soort kraaltjes tegen op een markt o.i.d. Nou, en toen kwam dit "gedoe" dus.
Ik snap jullie reacties, maar er wordt ook gereageerd door mensen die de helft maar weten of er niks mee hebben te maken. En die oordelen dan ineens over mij.
Ik heb veel gezeurd en gepost bij de groepsinkopen maar deed er zelf aan mee en ben het topic zelfs gestart. Het ging om erg veel geld. En het leek of er dingen niet klopten. He kwam nogal vaag over soms. Telkens andere verhalen, andere excuzen etc. Daarom bleef ik posten en reageren. Ik weet ook dat ik heb gezeurd. Maar ik heb geen mensen uitgemaakt voor bepaalde dingen of mensen gekwetst.
Maar ik heb gewoon ook niet zoveel geduld, al heb ik toch nog lang gewacht.
Ik zal maar open kaart spelen, dat ik weinig geduld heb en soms nogal veel kan zeuren dat zit gewoon in mij. Dat vind ik moeilijk om in te houden. En het is al veel minder dan voorheen (jaren terug bedoel ik dan). Ik heb jaren bij een psycholoog en psychiater gelopen om diverse redenen. Een paar jaar terug werd er borderline bij mij gediagnostiseerd. Ik wist toen niet eens wat het was. Gelukkig ben ik toen in therapie gegaan wat mij erg heeft geholpen. Ik werd geconfronteerd met andere mensen die ook borderline hadden en zag toen pas hoe ik zelf ongeveer was. En wat ik anderen daarmee aandeed en vooral hoeveel pijn ik ze deed, maar ook wat ik mezelf lichamelijk en geestelijk aan had gedaan. Ik heb ook al een hele tijd medicijnen (zoloft) welke me echt enorm goed helpen, kan niet meer zonder.
Ik wil geen excuus maken met de borderline, maar wel uitleggen waarom ik soms nogal ongeduldig of wisselvallig over kan komen.

Bij deze wil ik mijn excuus aanbieden dat ik soms wat rot heb gedaan. Ik hoop echt dat ik geen mensen heb gekwetst. Ik vind dit echt een heel leuk forum en wil hier niet weg. Ik heb een pb gehad met de mededeling dat ik maar beter het forum kan verlaten voordat de kans ik dat ik een ban krijg. Maar ik wil eigenlijk niet van dit forum af. Ik heb het hier hartstikke naar mijn zin.

Wel wil ik zeggen dat we allemaal wat aardiger moeten doen, en ja, ook ikzelf. Sommige mensen kunnen dingen op een bepaalde manier zeggen die voor anderen nogal kwetsend over kunnen komen en dat is niet leuk. Dus meiden... Laten we "vrede" sluiten en ophouden met al het gezeur. We schieten er niks mee op en maken het alleen maar erger zo.

Groetjes Nienke.

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door Vengy » wo 30 mar 2011 16:32

Goed plan Nienke :wink:
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

claudy
Bead Dreamer
Berichten:625
Lid geworden op:wo 30 sep 2009 17:13
Locatie:Leusden
Contacteer:

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door claudy » wo 30 mar 2011 16:50

ik heb me buiten deze discussie gehouden maar heb respect voor je reactie en excuses, Nienke!
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!

Gebruikersavatar
Ines83
Bead Designer
Berichten:890
Lid geworden op:wo 28 apr 2010 19:52
Locatie:België - Antwerpen

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door Ines83 » wo 30 mar 2011 16:53

claudy schreef:ik heb me buiten deze discussie gehouden maar heb respect voor je reactie en excuses, Nienke!
Sluit ik me volledig bij aan...

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door Kikkertje » wo 30 mar 2011 16:57

Goed zo Nienke!
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door Algante » wo 30 mar 2011 17:21

Hele goede actie van je :bloemgeven:

Afbeelding
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door beertje » wo 30 mar 2011 17:36

ik heb nienke leren kennen als een leuke meid !die eigenlijk alles wil en door entosiasme gouw ja zecht maar nooit iemand zou willen kwetsen .maar door andere wel gekwest werd door mensen die er niet eens wat mee temaken hebben.wat mij weer tegen de borst stuit omdat ik gewoon een goed gevoel heb bij deze meid maar vaak dingen niet kan doen maar door etosiasme haar zelf in de problemen werkt .dit vooral door haar drukke bestaan [ en ik denk haar makkelijke caracter]
maar acsepteer een ander omdat je zelf ook geacsepteerd wil worden
heb een ander lief omdat je zelf ook wil dat andre jou lief hebben .
nienke je bent een leuke meid !
Laatst gewijzigd door beertje op do 31 mar 2011 08:45, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door nienkesieraden » wo 30 mar 2011 17:57

Je kent me goed Beertje.. :oops:

createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door createss » wo 30 mar 2011 18:44

Nienke, mijn complimenten voor je openheid en eerlijkheid!!
Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het leven kan zijn met psychische problemen, dus ik vind het knap hoe je hier mee omgaat.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door Sandra » wo 30 mar 2011 18:54

Mijn belangrijkste intentie is het forum gezellig te houden voor iedereen. En als 1 persoon meerdere keren voor irritaties zorgt waardoor ik zelfs mails/pb's daarover krijg van andere actieve forumleden, dan moet ik daar weleens wat van zeggen. En als het meerdere keren nodig is geweest raakt het geduld uiteindelijk wel op om eerlijk te zijn.

Nienke ik stel het op prijs dat je uitgebreid heb gepost en excuses heb aangeboden. Ik heb je gepb-ed over waarover ik weleens klachten kreeg. Als we kunnen zorgen dat dat soort klachten niet meer voorkomen ben je net als iedereen van harte welkom op het forum.

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door nienkesieraden » wo 30 mar 2011 21:04

Hopelijk komt alles goed...

Frida
Bead Believer
Berichten:273
Lid geworden op:vr 20 aug 2010 07:45

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door Frida » wo 30 mar 2011 22:00

Tuurlijk komt het goed meid!
:team: :dontworry:

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door nienkesieraden » wo 30 mar 2011 22:19

Gelukkig maar. Dit forum is veel te leuk :)

daisy81
Bead Producer
Berichten:1116
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 21:46

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door daisy81 » do 31 mar 2011 08:08

createss schreef:Nienke, mijn complimenten voor je openheid en eerlijkheid!!
Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het leven kan zijn met psychische problemen, dus ik vind het knap hoe je hier mee omgaat.
ik ook en ik denk dat we nu ook beter weten waarom je soms zo reageert , ik nu tenminste wel :wink:
het komt vast en zeker wel goed hier op t forum :D

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door nienkesieraden » wo 06 apr 2011 20:20

Hey, ben je al op dreef met de ketting? Denk je dat het je gaat lukken? Ben benieuwd.

Gesloten