Twijfel over verkoopprijs :s
Hey allemaal,
Ik heb zojuist de vraag gekregen om een hanger die ik eens heb gemaakt te verkopen. Maar ik weet niet goed meer hoeveel aan materiaal ik erin gestoken of hoe lang ik eraan gewerkt heb :s De onderkant is een bodem van facetten waar je die swarovski-steentje op "naait".
Kunnen jullie mij een idee geven wat ik ervoor mag vragen?
Het gaat om deze: http://i284.photobucket.com/albums/ll26 ... Custom.jpg
Ik heb zojuist de vraag gekregen om een hanger die ik eens heb gemaakt te verkopen. Maar ik weet niet goed meer hoeveel aan materiaal ik erin gestoken of hoe lang ik eraan gewerkt heb :s De onderkant is een bodem van facetten waar je die swarovski-steentje op "naait".
Kunnen jullie mij een idee geven wat ik ervoor mag vragen?
Het gaat om deze: http://i284.photobucket.com/albums/ll26 ... Custom.jpg
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Re: Twijfel over verkoopprijs :s
Jemig, wat moeilijk. Ik zou in elk geval de materiaalprijs eruit willen halen. En als het heel veel tijd heeft gekost, ook wat van mijn tijd. Verder hangt het af, vind ik dan, voor wie het is.. Vriendin, kennis, collega, familie, buur of totale onbekende?
Ik ben een totale leek op het gebied van swarovski, maar een tientje of 15 Euro ofzo?
Ik ben een totale leek op het gebied van swarovski, maar een tientje of 15 Euro ofzo?
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Met zulk soort sieraden reken ik eigenlijk nooit de tijd dat ik eraan heb gewerkt, het gaat mij meer om de lol die ik er aan beleef om het te maken, dat je het dan ook nog kan verkopen is een leuke bijkomstigheid. Je kan de swarovskisteentjes toch een beetje tellen, dat aantal x de prijs van de swarovskiskraaltjes en dan x 2.2 en dan zou je evt € 2.50 of € 5,= er bij op kunnen tellen voor materiaal en tijd ofzo.
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
Het ligt eraan of je het voor de hobby doet of er echt geld aan wil verdienen.
Ik zou er zelf 15 euro voor vragen, trouwens.
Ik zou er zelf 15 euro voor vragen, trouwens.
Groetjes en kraalplezier van Mieke
Doe het als hobby en is voor een collega van een vriendin dus zelf ken ik ze niet.
Heb net teruggevonden dat ik voor het pakket ervan met uitleg zelf 12€ betaalt heb...
Heb net teruggevonden dat ik voor het pakket ervan met uitleg zelf 12€ betaalt heb...
Wat je ervoor wilt hebben verschild ook per persoon en product. Stel je hebt het puur gemaakt om nieuw techniek te proberen en zal het verder niet dragen, dan is het al leuk om in ieder geval de kosten terug te verdienen, kan je het weer uitgeven aan een ander pakketje.
Stel je wilt het ook wel voor jezelf houden en zal het ook wel willen dragen, dan kan ik me voorstellen dat je ook iets voor het maken wilt hebben, zodat het niet erg is het nog 'n keer te maken. 'Collega van vriendin' zou ik persoonlijk wel lastig vinden....je wilt niet rijk worden via 'n vriendin maar je wilt ook niet doneren aan iemand die je niet kent.
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Gaat het om de hanger die je nog hebt liggen, of moet je een nieuwe maken?
In ieder geval de materiaal kosten tellen, en dan wel de materiaal kosten van nu en niet van toen.
Als je je tijd ook in rekening wil brengen zou ik zeggen doen, voor niets gaat de zon op.
In ieder geval de materiaal kosten tellen, en dan wel de materiaal kosten van nu en niet van toen.
Als je je tijd ook in rekening wil brengen zou ik zeggen doen, voor niets gaat de zon op.
Carina
Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
nee dat is niet waar hoor dat is groene stroom namelijk
dus ook die zon kost geld
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Vengy schreef:nee dat is niet waar hoor dat is groene stroom namelijk
Ach ja als je in de sprookjes van de regering gelooft!!
Wij hebben de gewone standaard grijze stroom. Dus voor ons is de zon "nog" gratis.
Carina
Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
10 of 15 euro zou ik doen.
Dan heb je niet je tijd erbij..maar misschien wel een klant?
Ik denk je kan beter 10 keer 1 euro winst hebben..dan 1 keer 10 euro winst?
[Ivm met mond op mond-reclame enzo..?
Sommige dingetjes kosten misschien minder tijd..bijvoorbeeld sommige oorbellen..
Dus daar haal je dan dat tijdverlies weer terug?
Ik klep ook maar wat hoor..ben nieuw, nog amper wat gemaakt,laat staan verkocht
]
Dan heb je niet je tijd erbij..maar misschien wel een klant?
Ik denk je kan beter 10 keer 1 euro winst hebben..dan 1 keer 10 euro winst?
[Ivm met mond op mond-reclame enzo..?
Sommige dingetjes kosten misschien minder tijd..bijvoorbeeld sommige oorbellen..
Dus daar haal je dan dat tijdverlies weer terug?
Ik klep ook maar wat hoor..ben nieuw, nog amper wat gemaakt,laat staan verkocht
Moet hem inderdaad opnieuw maken in andere kleuren.
Heb tegen m'n vriendin gezegd dat ik met haar wil overleggen kwestie prijs, en zij zei materiaal en beetje extra dus denk inderdaad dat ik op zo'n 15 ga terechtkomen...
Heb tegen m'n vriendin gezegd dat ik met haar wil overleggen kwestie prijs, en zij zei materiaal en beetje extra dus denk inderdaad dat ik op zo'n 15 ga terechtkomen...