Eigen website, maar verkoop niet.

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
liessie
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:di 02 nov 2010 23:16
Re: Eigen website, maar verkoop niet.

Bericht door liessie » za 05 feb 2011 23:23

Eostre schreef:Wellicht een idee. Je hebt een kopje "kettingen" en een kopje "armbanden" en wat ik zo snel zag is dat je sommige daarvan best kan combineren als setje. Je kan dan als je klikt op bijvoorbeeld een foto K047 je als setcombi A046 (of A045 - zie de kleuren niet zo goed) kan aanbieden en dan voor een combi set die weer lager is als 2 losse artikelen.
Verder (ik niet alles gelezen hoor) stond in "over ons" een klein foutje. Stijl is met een ij. :oops: :mrgreen:
Wellicht om meer bekendheid te krijgen. Een vriendin van mij is pedicure. Zij heeft in haar praktijkje kettingen van een vriendin liggen met kaartjes van haar website erbij. Dit om meer naamsbekendheid te krijgen. Wellicht zit er ook zo iets bij jou in de buurt en kan je hiernaar informeren.
Soms kan het ook in de plaatselijke bibliotheek, vooral als je er bij verteld dat het voor een goed doel is, heb je best kans dat je in de bieb mag exposeren. :wink:

Gesloten