Promoten website

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:
Re: Promoten website

Bericht door Hannelies » zo 20 jun 2010 17:35

Ik heb die gratis 50 Eurie van Google adwords ook geprobeerd... 2 x (want kreeg er 2). Wat een ramp! Eerst al om het geactiveerd te krijgen en vervolgens ging het gewoon door toen die 50 Eurie op was en kostte het een kapitaal terwijl het niets opleverde. Vragen om hulp was weer een nieuwe ramp want Google bleek onbereikbaar, heel vreemd voor zo'n miljoenenbedrijf. Pas na een aantal klachten via hun forum kreeg ik een keer antwoord. Heb het toen gelijk gedeactiveerd allemaal. Weer.
Ik kreeg laatst weer zo'n tegoedbon en heb 'm zo in de prullenvak gemikt... :-(( Vond 2x stress om niets wel genoeg.

GoldyRing
Bead Reader
Berichten:9
Lid geworden op:di 08 jun 2010 10:17
Contacteer:

Re: Promoten website

Bericht door GoldyRing » di 29 jun 2010 15:47

Liep de teller gewoon door? Ow bij mij is het een soort prepaid account, dus als er geen geld op staat dan kan je ook niet meer moeten betalen.

Is ook wel een beetje raar want stel dat je onverwacht een mega super hit op je website krijgt dan zou je in eens voor miljoenen schuldig zijn aan Google. :P :P

Kralenfabriek
Bead Reader
Berichten:9
Lid geworden op:vr 25 jun 2010 15:28

Re: Promoten website

Bericht door Kralenfabriek » wo 30 jun 2010 09:07

Misschien via hyves.... je winkel op de kaart zetten.

Een oud collega attenderde mij op de site http://www.etsy.com" onclick="window.open(this.href);return false; dat is een engelstalig site waar je je sieraden te koop kan aanbieden. Ik weet niet of jullie daar wel eens van gehoord hebben? :roll:


Groeten

Annemarie

Gebruikersavatar
vlinder79
Bead Believer
Berichten:228
Lid geworden op:ma 17 mei 2010 11:20
Contacteer:

Re: Promoten website

Bericht door vlinder79 » wo 30 jun 2010 13:25

een item plaatsen kost alleen wel $0,20 voor 4 maanden
maar het publiek is wel veel groter

Gesloten