Wie kan mij helpen??

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Heleen05
Bead Discoverer
Berichten:27
Lid geworden op:vr 16 jan 2009 14:59
Locatie:Hoogvliet
Contacteer:
Wie kan mij helpen??

Bericht door Heleen05 » di 08 sep 2009 14:56

Ik wil graag een advertentie gaan laten plaatsten in de krant, maar omdat ik hier niet zo goed in ben, wil ik graag aan jullie vragen of jullie mij kunnen helpen.
Graag wil ik een kort maar krachtige advertentie, ik had zelf dit in gedachten:

Workshops zeepkettingen maken bij ZeepieSoappie.
Zeepkettingen is de nieuwste rage van 2009, wat is tegenwoordig nou nog een toilet of badkamer zonder een zeepketting? ZeepieSoappie verzorgt workshops bij u thuis, zodat u zelf helemaal uw eigen zeepkettingen kunt maken onder begeleiding.
Neem vlug een kijkje op http://www.zeepiesoappie.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en boek nu een workshop!


Zouden jullie dit anders doen, tips zijn altijd welkom!!

Alvast bedankt!
Groetjes Heleen

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Wie kan mij helpen??

Bericht door Algante » di 08 sep 2009 17:00

Hallo, Heleen,

Ik vind het al een heel goed verhaal. Wat vind je van deze versie (tekst ietsjes omgedraaid en minder letters, wellicht goedkoper?):

Workshop zeepkettingen maken bij ZeepieSoappie.

De nieuwste rage van 2009!
Wat is tegenwoordig nou nog een toilet of badkamer zonder zeepketting?
ZeepieSoappie verzorgt workshops bij u thuis, waar u onder begeleiding helemaal uw eigen zeepkettingen kunt maken.
Neem vlug een kijkje op http://www.zeepiesoappie.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en boek een workshop!

Succes en veel plezier met de workshops :D
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Heleen05
Bead Discoverer
Berichten:27
Lid geworden op:vr 16 jan 2009 14:59
Locatie:Hoogvliet
Contacteer:

Re: Wie kan mij helpen??

Bericht door Heleen05 » di 08 sep 2009 18:06

Hoi Algante,

Oh, wat geweldig!! Dat is inderdaad veel beter, en leest ook veel leuker! :applaus:
Hartstikke bedankt! Zal ik er ook nog een foto bij laten plaatsen? Zal die er dan in zwart wit wel mooi uitkomen?
Harstikke bedankt!! Ben er echt heel blij mee!

Groetjes Heleen
Groetjes Heleen

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Wie kan mij helpen??

Bericht door Sandra » di 08 sep 2009 18:18

Ik ben niet goed in teksten dus kan je daar niet mee helpen....wel hoor ik meestal dat het tegenvalt, hoeveel respons reclame oplevert. Soms kan je wel gratis reclame krijgen, 'n artikel over de soorten workshops die je geeft. Ik heb alleen geen idee hoe je dat voor elkaar kan krijgen....je kan misschien 'n persbericht opsturen, met de tip dat zeepkettingen de nieuwe mode is....als het lukt heb je wel betere reclame voor niets.

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Wie kan mij helpen??

Bericht door Algante » di 08 sep 2009 19:10

Hoi, Heleen,

Leuke website heb je :applaus: Ik denk dat Sandra wel gelijk heeft. Misschien is het een (goed?) idee mooi uitgevoerde briefjes op te hangen bij supermarkten, in Hoogvliet en omstreken (zoals op het Plateau in Spijkenisse, waar ik nog eens gewoond heb :D ) en wijkcentra. Ook kun je cheapo adverteren in wijkblaadjes.

Als je maar eenmaal ergens 'binnen'' bent, dan krijg je via mond-tot-mond reclame meer klanten als het ff mee zit.

Vwb de foto, ik vind dat wel een goed idee: ik heb niet alle zeepkettingen bekeken, maar zo op het eerste oog is 'Zeepketting (a03) Jasmijn sterren' heel goed geschikt om als zwartwitje te figureren.
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Heleen05
Bead Discoverer
Berichten:27
Lid geworden op:vr 16 jan 2009 14:59
Locatie:Hoogvliet
Contacteer:

Re: Wie kan mij helpen??

Bericht door Heleen05 » wo 09 sep 2009 13:27

Hoi!

Bedankt! :D Ben er zelf ook wel erg trots op. Daar hebben jullie misschien wel gelijk in, kan ik eerst gewoon proberen om briefjes overal op te gaan hangen. En hopen natuurlijk op veel mond tot mond reclame

Groetjes Heleen
Groetjes Heleen

Gebruikersavatar
Frutsel
Bead Producer
Berichten:1068
Lid geworden op:ma 28 mei 2007 19:26
Locatie:Vlakbij Rotterdam
Contacteer:

Re: Wie kan mij helpen??

Bericht door Frutsel » do 19 nov 2009 17:39

Het woord helemaal kan weg uit beide versies. Voegt niets toe en lijkt dubbelop.
U maakt uw eigen ketting, onder begeleiding.
Heel veel succes!!
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Wie kan mij helpen??

Bericht door Sandra » do 19 nov 2009 18:04

Iemand had per ongeluk hier gepost, dat is nu gesplitst...en Frutsel nam de moeite weer even je vraag te beantwoorden. :) Waarschijnlijk was het niet meer nodig, maar ik dacht ik post maar even hier dat er andere berichten waren, voor het geval iemand automatisch zich afvraagt waarom er hier weer wordt gepost. ;)

Gebruikersavatar
Frutsel
Bead Producer
Berichten:1068
Lid geworden op:ma 28 mei 2007 19:26
Locatie:Vlakbij Rotterdam
Contacteer:

Re: Wie kan mij helpen??

Bericht door Frutsel » do 19 nov 2009 19:50

Goh, ik moet toch voortaan eerst even de datum van de eerste post lezen. Dank je Sandra.
Was een beetje laat met mijn reaktie. Béétje dwaas :oops:
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Gesloten