Fair aan de Maas???

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:
Fair aan de Maas???

Bericht door Kikkertje » za 18 apr 2009 13:31

Ik lees net in de krant dat het dit weekend is, maar ik vroeg me af of iemand hier wel eens heeft gestaan, hoe duur dat een kraam is en of je hiervoor een KvK inschrijving nodig hebt?
Het is wel een aantal dagen achter elkaar, van 16 t/m 19 april van 10-18 uur.

Op de deelnemerslijst zag ik een aantal sieradenkraampjes, waarbij verwezen werd naar een website en ik had het idee dat een aantal daarvan niet zo heel anders bezig zijn dan wij.
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
kralenroosje
Bead Designer
Berichten:837
Lid geworden op:ma 22 sep 2008 13:01
Contacteer:

Re: Fair aan de Maas???

Bericht door kralenroosje » za 18 apr 2009 15:54

Kikkertje schreef:Ik lees net in de krant dat het dit weekend is, maar ik vroeg me af of iemand hier wel eens heeft gestaan, hoe duur dat een kraam is en of je hiervoor een KvK inschrijving nodig hebt?
Het is wel een aantal dagen achter elkaar, van 16 t/m 19 april van 10-18 uur.

Op de deelnemerslijst zag ik een aantal sieradenkraampjes, waarbij verwezen werd naar een website en ik had het idee dat een aantal daarvan niet zo heel anders bezig zijn dan wij.
hoi,
ja ik zag het ook ....leek me ook wel leuk maar ik vond het eigelijk te prijzig.
10 euro entree pp + 3.50 ofzo voor auto parkeren.
er staan wel veel kraampjes ,en kennis van mij kent iemand die er staat ik weet zo niet wat het kost maar volgens mij is het best prijzig.
donderdag was een erg rustige dag geweest maar ja dat was ook de eerste dag het zal er nu
best wel drukker zijn...
ik zou je aanraden mail gewoon even naar de organisatie met je vragen...die zullen het best wel weten!!!
succes ermee,

Gesloten