winkel starten

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
elune
Bead Anonymous
Berichten:2
Lid geworden op:vr 02 jan 2009 16:00
winkel starten

Bericht door elune » za 03 jan 2009 15:30

Hoi Mensen,

Ik speel met het idee om een eigen winkel te beginnen. Ik heb al een adres gevonden waar ik voor een leuke prijs bijoux kan inkopen en doorverkopen. Ik vroeg me eigenlijk af of jullie mij konden helpen. Ik plak hieronder een paar foto'tjes van bijoux die ik goed vind om te verkopen. misschien kunnen jullie wat commentaar geven of ideetjes? ik wil nml zo veel mogelijk nieuwe betaalbare modellen oorbellen, kettingen etc verkopen.

Mijn idee is goede, simpele maar betaalbare bijoux verkopen en met de tijd later handgemaakte duurdere sieraden maar voorlopig simpel beginnen.

waar ik ook wel benieuwd naar ben is hoeveel jullie voor de getoonde voorbeelden zouden willen betalen als deze in de winkel liggen :D

paar voorbeelden:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tessa
Bead Fanatic
Berichten:1879
Lid geworden op:di 12 apr 2005 15:00
Contacteer:

Re: winkel starten

Bericht door Tessa » za 03 jan 2009 16:30

Je wilt een winkel beginnen, of een webwinkel?

Ik hou wel van zullke oorbellen. Is het echt zilver?
Zou ook leuk zijn als je handgemaakte sieraden wilt gaan verkopen! Ga je die dan zelfmaken of mag ik mij aanbieden? :D
Groetjes van deze kralenverslaafde!

neal_01
Bead Dreamer
Berichten:679
Lid geworden op:do 20 nov 2008 10:28
Locatie:Arnhem
Contacteer:

Re: winkel starten

Bericht door neal_01 » do 08 jan 2009 13:41

Ik vind het ook wel mooie sieraden hoor, wel mijn smaak. Maar je vraagt het hier wel op een kralenforum he.. en er zit geen kraal in :)
Close your eyes .. and dream

Gebruikersavatar
Joanelle
Bead Interested
Berichten:190
Lid geworden op:wo 03 okt 2007 09:39
Locatie:Alphen aan den Rijn

Re: winkel starten

Bericht door Joanelle » vr 09 jan 2009 07:06

Voor dit type sieraden kan je goed bij Byjoux Brigitte of Six terecht. daar verkopen ze zilveren oorbellen voor een paar euro. Ik zou er dus ook niet meer voor over hebben.
Wat ik in de omgeving vaak opvang, is dat er veel tienermeisjes op goedkopere sieradenzaakjes (en kralenwinkels) afkomen en dat er erg veel gestolen wordt. :evil: Bij mij in de buurt zijn al meerdere kleine zaakjes om die reden na korte tijd weer gesloten. Echt jammer...
kraaltje... nog één ... wat? Is het al zo laat?

Gebruikersavatar
kralie
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 10:44
Locatie:Middelburg
Contacteer:

Re: winkel starten

Bericht door kralie » wo 13 jan 2010 12:38

is het eigenlijk nog gelukt?
Beadle, kralen&sieradenwinkel Middelburg

Gesloten