Ik ben al een hele tijd bezig met het maken van sieraden.
Het is voor mij puur voor de hobby en daarom sta ik vaak alleen op kleine marktjes in de buurt. En niet op braderien omdat de kraamhuur erg hoog oploopt en de 'pikfactor' idem

Omdat mijn voorraad toch steeds maar weer toeneemt overweeg ik om een inloopdag bij mij thuis te organiseren.
Ik doe nu graag een beroep op jullie voor wat advies, ervaring, tips etc.
Allereerst hoe ga ik het noemen: sieradenparty, open huis, inloopmiddag,...
Ik vind dit erg moeilijk, het is de bedoeling dat mensen de hele zaterdag vrijblijvend kunnen komen kijken wanneer het hen schikt. (Het is dus eigenlijk geen party, ik ga niet wachten tot iedereen er is en dan een praatje houden om het zo maar te zeggen

Het is de bedoeling dat mensen verspreid over de dag kunnen komen en ik hen dan advies kan geven en een praatje maak.
Misschien hebben jullie nog suggesties en tips voor de dag zelf alsmede voor de uitnodiging?
Beste,
Op zaterdag 9 augustus organiseer ik een sieradenparty, van de sieraden die ik al enige tijd zelf maak.
U kunt deze dag van 10.00 tot 17.00 vrijblijvend binnen lopen om mijn sieraden te bekijken en te passen.
Mijn collectie bestaat uit diverse modellen in verschillende uitvoeringen en prijsklassen.
Indien een sieraad niet in de juiste kleur of lengte aanwezig is, kunt u natuurlijk ook een sieraad bestellen in een door u gekozen model en kleur.
Hopelijk tot ziens op zaterdag 9 augustus!
Groeten,
Tamara
dit is zomaar een opzetje, het moet nog aardig wat aan 'geschaafd' worden.
Meningen zijn meer dan welkom!!!