Hoeveel verkopen jullie??

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
_x_Catherine_x_
Bead Interested
Berichten:172
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 15:25
Locatie:Huldenberg (vl-b)
Contacteer:
Hoeveel verkopen jullie??

Bericht door _x_Catherine_x_ » wo 28 mei 2008 20:45

Ik had graag eens geweten hoeveel sieraden jullie zoal per maand verkopen? Gewoon om eventjes te kunnen vergelijken en een idee te krijgen van het feit of ik goed bezig ben ja of neen...

Ik verkoop er nu toch zo gemiddeld 3 per maand... niet echt veel, maar ik ben er blij mee.
Soms is het meer, soms minder... Ik heb ook nog maar 3 maanden mijn website dus ik ben best wel tevreden :D

MarjaH
Bead Believer
Berichten:278
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 08:35
Locatie:Zeist

Bericht door MarjaH » wo 28 mei 2008 20:51

IK verkoop bijna niets. Dat komt vooral omdat ik tot nu toe altijd alles weggeef en stiekum verdenk ik mensen er dan ook van dat ze denken: als ik zeg dat het mooi is krijg ik het wel.

En dan ligt het al snel op mijn lippen om te zeggen o leuk neem maar mee... en dat doe ik ook in het echt...Mijn eigen schuld dus maar hoe verander ik dat....

Marja

_x_Catherine_x_
Bead Interested
Berichten:172
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 15:25
Locatie:Huldenberg (vl-b)
Contacteer:

Bericht door _x_Catherine_x_ » wo 28 mei 2008 20:54

Dan steek je daar toch massas veel geld in waar je niets van terug krijgt.

Als vrienden zeggen dat ze iets mooi vinden maak ik voor hun een prijsje, maar iets gratis weggeve doe ik eigelijk nooit.
Of het moet voor een verjaardag zijn ofzo... maar dan geef je eigelijk zowieso geld uit dus een ketting kan dan ook vind ik :wink:

Maar als je nu eenmaal een goed hart heb, snap ik dat het moeilijk is om nee te zeggen... Maar je mag natuurlijk ook niet van je laten profiteren eh...

anita73
Bead Believer
Berichten:217
Lid geworden op:do 18 jan 2007 11:41
Locatie:axel

Bericht door anita73 » wo 28 mei 2008 22:27

ik verkoop gemiddeld 3 a 4 sieraden per maand soms maanden niet en dan een heel aantal tegelijk.
weg geven doe ik ook niet want als ik daar aan begin ben ik zo failiet voor vrienden of bekende wil ik nog wel eens gewoon de kost prijs rekenen maar dan krijg ik vaak te horen je bent te goedkoop en mag ik het wisselgeld houden bijvoorbeeld.

bij een verjaardags kadootje steek ik het geld wat ik anders aan een ander kadootje uit geef in mijn kralenbeurs als ik een eigen creatie weggeef.
groeten anita

Gebruikersavatar
nienja
Bead Fan
Berichten:347
Lid geworden op:di 02 mei 2006 21:58
Locatie:"ik heb getwijfeld over Belgie....." ergens in de Noorderkempen!

Bericht door nienja » wo 28 mei 2008 22:34

al een hele tijd "komkommertijd" niks meer verkocht!!
maar zal wel es veranderen hoop ik!!
de laatste keer dat ik er vééééél verkocht was verleden jaar in juli , was op 5 min 6 hangers en kettingen, allen van fimo!!
doei nienja
"ik werd deze morgen wakker met de zon in mijn gezicht en een licht briesje bracht bloemen mee binnen"
met deze uitspraak worden vele creatie's geboren!!!

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » do 29 mei 2008 05:36

ik verkoop af en toe eens meesal naar het buitenland.
waarschijnlijk omdat ik duur ben maar mijn meeste creaties heb ik dagen werk aan soms weken en er gaan een enorm aantal kralen en kraaltjes in mijn werk zitten.
dus het is normaal dat ik dan ook meer vraag.
maar gemiddeld verkoop ik er 1 per maand en dat is voor mij voldoende anders kan ik het niet bijhouden :lol:
liefs frietje
kralengek

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » do 29 mei 2008 09:58

Ik doe hier een slotje op, even geleden is er een soortgelijk topic geopend, hier kunnen jullie in verder gaan:

http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=32288" onclick="window.open(this.href);return false;
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gesloten