15 maart sieradenparty bij mij thuis (Gent)

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Gebruikersavatar
Fanny
Bead Fan
Berichten:321
Lid geworden op:ma 24 jul 2006 13:57
Locatie:Gent/Belgie
Contacteer:
15 maart sieradenparty bij mij thuis (Gent)

Bericht door Fanny » wo 05 mar 2008 10:12

Hallo

Ik geef op zaterdag 15 maart mijn eerste sieradenparty bij mij thuis. Ik heb het al reeds bij enkele gasten gedaan maar nu wil ik het eens bij mij thuis doen. Is ook makkelijker als je wat moet verkorten of verlengen of ze willen je kralen zien voor een bepaalde kleur))))

Ik doe het ook doorlopend van 14u tot 19u dan kan iedereen wel een gaatje vinden om eens af te komen)))))

Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))

Gebruikersavatar
kis855
Bead Believer
Berichten:283
Lid geworden op:zo 09 okt 2005 10:19
Locatie:bleiswijk
Contacteer:

Bericht door kis855 » wo 05 mar 2008 12:59

Succes!!!

Maak je ook foto's op de dag zelf?

Gebruikersavatar
Ines
Bead Believer
Berichten:243
Lid geworden op:vr 08 feb 2008 09:53
Locatie:Mechelen

Bericht door Ines » wo 05 mar 2008 13:06

Veel succes!

Gebruikersavatar
Fanny
Bead Fan
Berichten:321
Lid geworden op:ma 24 jul 2006 13:57
Locatie:Gent/Belgie
Contacteer:

Bericht door Fanny » wo 05 mar 2008 14:59

kis855 schreef:Succes!!!

Maak je ook foto's op de dag zelf?
Ik hoop dat wel te kunnen doen))))
Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » ma 24 mar 2008 10:23

Hoe was het Fanny?

Gebruikersavatar
Fanny
Bead Fan
Berichten:321
Lid geworden op:ma 24 jul 2006 13:57
Locatie:Gent/Belgie
Contacteer:

Bericht door Fanny » ma 24 mar 2008 14:02

Hey hallo

Tussen de grote kuis van de zolder even uitpuffen pfffff. Morgen naar het containerpark en tzal weer een pak opklaren))))

Mijn dagje is niet goed verlopen. Ik had meer dan 30 uitnodigingen verstuurd en jammergenoeg kwamen er maar 5(((((
De meesten vonden het niet gepast. Hadden liever een andere dag want velen doen dan boodschappen of moeten kids wegbrengen naar scouts,.....
Maar alele heb wel verdient dus das wel leuk en...ik heb geen plaatsgeld moeten betalen)))))

Maar ga het nog zeker eens doen maar dan niet op een zaterdag. Iemand vertelde me om het eventueel eens een zondag te proberen. of 's avonds in de week, dus ga het zeker nog eens uitproberen))))))

Op de zolder vond mijn ventje een oude kassa en hij zei me ja dat kan je opknappen en dan gebruiken als je nog eens op de beurs staat!!!!!! Dus van hem krijg ik wel positief nieuws)))))))

Allee ga een kast naar beneden halen!
Groetjes Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))

Gebruikersavatar
Cis
Bead Starter
Berichten:80
Lid geworden op:do 30 sep 2004 16:17

Bericht door Cis » vr 28 mar 2008 19:53

Ik geef ook 2 keer in het jaar een sieraden open huis bij mij thuis. Dan zet ik op de uitnodigingen van 13:30 - 17:00 en van 19:00 -21:00 uur. Meestal is het 's avonds inderdaad drukker dan overdag. Of sommige komen overdag en komen dan 's avonds nog eens langs met wat vriendinnen. Werkt altijd goed :lol: !

Moet wel zeggen dat het de eerste 2x dat ik het deed wat rustiger was, maar hoe vaker ik het doe hoe meer mensen er komen. Meestal komen dezelfde mensen weer, maar nu met vrienden en kennissen aan wie ze het dan weer verteld hebben. Ik doe meestal dan 1x met de zomercollectie rond mei/juni en dan eind november voor de sint en kerst.

Dus....... hou vol en je zal zien dat er volgende keren meer mensen dan 5 komen!

Gesloten