sieradenparty

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Gebruikersavatar
chicka_bonita17
Bead Starter
Berichten:62
Lid geworden op:ma 15 nov 2004 17:47
Locatie:Blijham-> Hoge noorden....
sieradenparty

Bericht door chicka_bonita17 » ma 26 nov 2007 18:16

Hey.

Ben al een poos lid van deze site, maar ben inmiddels gestopt met sieraden maken ivm tijdgebrek. Ik verkoop nu als 'bijbaan' sieraden op party's. Nou doe ik dat via iemand anders en krijg dus alle thuis geleverd, de sieraden al in dozen, zie foto.

Nu is mijn vraag aan jullie, hoe kan ik dit het beste presenteren. Zoals jullie op de foto's zien neemt alles veel ruimte in. Misschien een manier om ze rechter omhoog te zette ofzo??

Iemand tips??

Afbeelding
Afbeelding
.:*I'm Not A *PrInCeSs*....I'm A *QuEeN!*:.

Gebruikersavatar
Fanny
Bead Fan
Berichten:321
Lid geworden op:ma 24 jul 2006 13:57
Locatie:Gent/Belgie
Contacteer:

Bericht door Fanny » di 27 nov 2007 11:21

Ik persoonlijk vind dit op een domino gelijken, allee net of ze omgevallen zijn, rechtstaan...denk dat je dan schrik zou hebben dat die dan ook omvallen, ik vind persoonlijk dat je ze gewoon allemaal naast elkaar zou moeten leggen, gewoon plat, ik vind dit het mooiste.Das wat ik vind he))))

Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))

Gebruikersavatar
chicka_bonita17
Bead Starter
Berichten:62
Lid geworden op:ma 15 nov 2004 17:47
Locatie:Blijham-> Hoge noorden....

Bericht door chicka_bonita17 » di 27 nov 2007 18:18

ik ook, maar zijn dr heel veel, staan niet eens allemaal op de foto..
.:*I'm Not A *PrInCeSs*....I'm A *QuEeN!*:.

Talleke
Bead Believer
Berichten:243
Lid geworden op:za 10 mar 2007 11:26
Locatie:wageningen

Bericht door Talleke » di 27 nov 2007 18:26

Misschien kan je aan mooie standaards (bordsteun) komen die men gebruikt om borden op te showen. Daar kan je deze showmodellen denk ik opzetten zodat je ze toch rechtop kan zetten maar ze niet omvallen en het wat overzichtelijker wordt? Op rommelmarkten kom je ze nog wel eens tegen.
Succes ermee in elk geval

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » di 27 nov 2007 19:52

Ik vind het zo een beetje 'rommelig' en onoverzichtelijk overkomen. Misschien kun je ze in de kamer in het rondte neerzetten,en dan gewoon recht naast elkaar, dat komt wat rustiger over, zodat mensen ook wat meer 'op hun gemakje' kunnen kijken. Succes in ieder geval!

Gesloten