Sieraad ruilen...

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Gebruikersavatar
Mirjam Borger
Bead Addict
Berichten:2170
Lid geworden op:do 22 sep 2005 20:11
Contacteer:
Sieraad ruilen...

Bericht door Mirjam Borger » ma 29 okt 2007 18:12

Wat ik vandaag had :?

ik heb sieraden op marktplaats staan. Kreeg ik vandaag een mailtje of ik een ketting wil ruilen tegen iets. De vrouw in kwestie zit in de bijstand maar had van daaruit wel een eigen zaak. Ze noemde de site http://www.a.t.v.i.n.t.a.g.e.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Of ik op die site iets zag waar tegen ik de ketting wil ruilen.

Hebben jullie dit wel eens gehad of ervaring ermee?

Ik weet niet echt wat ik hier van moet denken, maar ik ga er in ieder geval niet mee akkoord...


Groetjes Mirjam

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » ma 29 okt 2007 19:11

Ik heb het nog nooit bij de hand gehad, denk ook niet dat ik het zou doen. Vind het ook wel vreemd, er wordt kleding ingebracht en dat wordt goedkoper doorverkocht. Dan zou ze dus iets ruilen wat ingebracht is voor een sieraad. Zet ze dat sieraad dan vervolgens weer op de site of houdt ze hem zelf.............. maar misschien heb ik wel hele slechte gedachten :oops:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » ma 29 okt 2007 23:18

Op zich hoeft het niets slecht te zijn natuurlijk, die mevrouw zit in de bijstand en is inmiddels goed geworden in creatief met haar geld om te gaan denk ik dan, en ze kan het tenlsotte toch proberen? Niet geschoten altijd mis enzo.

Ik zou zelf haar aanbod niet aannemen denk ik, maar ik zou het ook zeker niet rot opvatten.
~Audrey~

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Bericht door Irene van der Maas » di 30 okt 2007 07:31

Ik heb wel eens kralen geruild tegen bloembollen.....
Irene van der Maas

Gebruikersavatar
Mirjam Borger
Bead Addict
Berichten:2170
Lid geworden op:do 22 sep 2005 20:11
Contacteer:

Bericht door Mirjam Borger » di 30 okt 2007 10:21

Ik zal haar inderdaad maar een netjes mailtje terug sturen, dat ik niet wil ruilen.

Ik weet ook niet wat ze met de ketting wil gaan doen inderdaad, ik wil um straks niet op die site terug zien! Ik blijf het vaag vinden...

froukjeg
Bead Interested
Berichten:136
Lid geworden op:ma 29 okt 2007 18:39
Locatie:prov.groningen
Contacteer:

Bericht door froukjeg » di 30 okt 2007 14:39

Dit systeem ken ik wel.
Ze hebben dit voor de minima .
Het systeem heb iknog niet aan mee gedaan.
Maar wel van gehoord.
Afbeelding
groetjes froukje

Gesloten