En wat Elsje zegt is ook waar, je bent als verkoper altijd verantwoordelijk voor je zending.
Maar het is wel naar voor je. Een harde en dure les

Nou... Eigenlijk kan dat met Ideal ook. Ik hoor af en toe van mijn vriend dat er mensen zijn die bij het bedrijf waar hij werkt iets bestellen, met ideal betalen en dan nadat de artikelen verzonden zijn het geld terughalen. Dat kan volgens mij tot een maand nadat de betaling gedaan is. Echt zwaar vervelend en asociaal als mensen zich zo gedragen. Onbegrijpelijk vind ik het.Frutsel schreef:Bizar is dat wij (we zijn immers akkoord met Pp voorwaarden, daar staat alles in) een willekeurige bank (Pp) toestaan met onze rekening te rotzooien.
Denk je eens in dat je de R*bobank toestemming geeft indien nodig geld terug te boeken van de *bn bank.
Kleine lettertjes lezen en zo weinig mogelijk met Pp laten betalen.
Dat is niet waar, iDEAL betalingen kunnen niet teruggeëist worden. Dat laatste is helaas ook nog erg beperkt. Sinds kort zijn er wel een aantal webwinkels die wat info uitwisselen, maar het wordt nog niet uitgebreid gedaan. Je zit immers met de privacy wetgeving / mag niet zomaar gegevens uitwisselen. En er is ook nog niet 'n goede stichting waar je de gegevens kunt uitwisselen. Ze zijn er dus wel al mee bezig, maar echt ver zijn ze nog niet.Josje schreef:... Dat kan volgens mij tot een maand nadat de betaling gedaan is.
....
Het duurt natuurlijk niet lang voordat deze mensen in heel veel webshops geweigerd worden, want binnen een branche praten veel winkels/leveranciers natuurlijk met elkaar, maar het kost wel weer een hoop geld en moeite.