Ik jump in het diepe!...Foto's pagina 4

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Eliane
Bead Fan
Berichten:327
Lid geworden op:ma 21 nov 2005 20:11
Ik jump in het diepe!...Foto's pagina 4

Bericht door Eliane » do 06 sep 2007 20:39

En wil in het najaar, zo eind november mijn deur open gooien...
De uitnodigingen heb ik al laten drukken bij vistaprint, de visite kaartjes zijn ook al klaar... Net bij meneer Xenos wat spiegels gehaald, deco spul gehaald, cadeauzakjes, m'n goedkope oplossing voor sieradendisplays van Ikea liggen al klaar ! hahah ...zelfs naamlabels in de maak!

Ik ga er echt een winters tintje aangeven en heb al 3 vriendinnen die komen meehelpen!... Buiten olielampen aan, manlief lief aankijken om de buitenhaard aan te steken...gluwein en hapjes erbij...en veel blinkende sieraden!

Geen idee hoe het zal gaan, maar ben er helemaal vol van! hahahaha... Kan gigantisch tegenvallen of juist niet...Maar heb nu al adressen van mensen die een uitnodiging willen...

Zit nu op ruim 30 (Swarovski) kettingen, iets van 25 casual kettingen en armbanden, ongeveer 34 paar verschillende oorbellen...Kortom, nog de tijd om flink wat bij te maken!...

Ben nu bezig met de verschillende bestel-boeken, dus alles fotograferen, etc.....zodra ik alles klaar heb, zal ik eens wat foto's van de mappen nemen!

Kortom, wordt vervolgd! :lol:
Laatst gewijzigd door Eliane op zo 18 nov 2007 19:09, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Daysleeper
Bead Designer
Berichten:757
Lid geworden op:do 08 mar 2007 19:43

Bericht door Daysleeper » do 06 sep 2007 21:48

Dus je krijgt een eigen winkel? Wat gaaf!
In welke stad?

Gebruikersavatar
Saskia
Bead Dreamer
Berichten:510
Lid geworden op:vr 15 aug 2003 13:39
Locatie:Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:

Bericht door Saskia » do 06 sep 2007 21:56

Het sfeertje dat je neerzet klinkt al helemaal geweldig. Dan kan het haast niet misgaan, succes!

Gebruikersavatar
Eliina
Bead Professional
Berichten:1664
Lid geworden op:di 19 jul 2005 21:54
Locatie:Oldenzaal
Contacteer:

Bericht door Eliina » do 06 sep 2007 22:06

Heeft ze het niet over een sieradenparty bij haar thuis? In ieder geval heel veel succes met het organiseren ervan!!
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Gebruikersavatar
Emmeke
Bead Discoverer
Berichten:32
Lid geworden op:wo 01 aug 2007 14:35
Locatie:Sint-Niklaas, België
Contacteer:

Bericht door Emmeke » vr 07 sep 2007 05:51

Heel veel succes gewenst! :D
Groetjes, Emmeke

Eliane
Bead Fan
Berichten:327
Lid geworden op:ma 21 nov 2005 20:11

Bericht door Eliane » vr 07 sep 2007 08:24

haha, eigen winkel...I wish! hahaha...nee hoor meis, inderdaad, gewoon bij ons thuis...maar wel zo dat zowat de gehele kamer ervoor "verbouwt" wordt! hahaha...heb bij Sligro een mega tafel gekocht
Afbeelding

, en nog tig meter stof...dus ja, die man van mij hey... :lol: vind ook alles goed... :lol:
Laatst gewijzigd door Eliane op vr 07 sep 2007 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Siem
Bead Professional
Berichten:1502
Lid geworden op:do 18 aug 2005 15:28
Locatie:Rijen
Contacteer:

Bericht door Siem » vr 07 sep 2007 08:28

Heel gaaf. Zoiets ben ik (toevallig) ook van plan! :D

Gebruikersavatar
kraaltje
Bead Producer
Berichten:1220
Lid geworden op:za 11 feb 2006 14:42
Locatie:rijssen
Contacteer:

Bericht door kraaltje » vr 07 sep 2007 08:36

Dit staat bij mij ook nog op de planning
Maar ja nu de uitnodigingen nog he
Dat is moeiljik omdat ik het niet zo kan bewoorden
Ach ja gewoon proberen he
Succes he en met jou sieraden moet dat wel gaan lukken
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

Eliane
Bead Fan
Berichten:327
Lid geworden op:ma 21 nov 2005 20:11

Bericht door Eliane » vr 07 sep 2007 11:02

hihi, ik sta echt te kijken van de reacties van mensen die hier al over de vloer komen...Ik maak dus ook bruidstaart toppers... en die mensen zien natuurlijk alle " kralentroep" op tafel..."doe je dat ook?"...jep...heb je dit gemaakt...ja... verkoop je ook...ja...hup, adres! hahahaha

Maar ja, wil niet zeggen dat mensen daadwerkelijk in hun auto stappen en die middag/avond bij me langs komen...nagoed, we zien wel!
Niet geschoten, da's nog steeds mis! :lol:

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door madebyme » vr 07 sep 2007 15:26

Eliane schreef:hihi, ik sta echt te kijken van de reacties van mensen die hier al over de vloer komen...Ik maak dus ook bruidstaart toppers... en die mensen zien natuurlijk alle " kralentroep" op tafel..."doe je dat ook?"...jep...heb je dit gemaakt...ja... verkoop je ook...ja...hup, adres! hahahaha

Maar ja, wil niet zeggen dat mensen daadwerkelijk in hun auto stappen en die middag/avond bij me langs komen...nagoed, we zien wel!
Niet geschoten, da's nog steeds mis! :lol:
Het doet er niet toe hoe het gaat, je vind het blijkbaar zo leuk dat de moeite het gewoon waard is. Alleen het plezier wat je eraan beleeft, is al onbetaalbaar.

Eliane
Bead Fan
Berichten:327
Lid geworden op:ma 21 nov 2005 20:11

Bericht door Eliane » vr 07 sep 2007 15:59

Daar heb je helemaal gelijk in! Martijn zegt dat het zowat "therapie" is zo na al het trouwgebeuren..Alsof ik me meteen op iets anders stort! :lol:

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » vr 07 sep 2007 18:42

Leuk!!!!!! Ben inderdaad ook een beetje aan het rondvragen of mensen er bij mij in de buurt zin in hebben, slimme periode ook zeg :lol: :wink:

madebyme schreef: je vind het blijkbaar zo leuk dat de moeite het gewoon waard is. Alleen het plezier wat je eraan beleeft, is al onbetaalbaar.
Prachtig gezegd en idd ik denk ook helemaal waar :D

Eliane schreef:Daar heb je helemaal gelijk in! Martijn zegt dat het zowat "therapie" is zo na al het trouwgebeuren..Alsof ik me meteen op iets anders stort! :lol:
een afkickbijkomstigheid zeg maar, handig, kan me niet herinneren dat ik dat na mijn huwelijk had, was wel handig geweest ( alhoewel ik toen nog geen sieraden maakte, maar je kunt het op zoveel dingen afreageren :wink: )
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

dekker
Bead Professional
Berichten:1621
Lid geworden op:di 26 jul 2005 17:59
Locatie:harderwijk

Bericht door dekker » zo 09 sep 2007 11:27

wat gaaf :D het sfeertje dat je beschrijft klinkt geweldig, ik hoop dat het een succes wordt :D :D :D
Groetjes Marit

Gebruikersavatar
Parel
Bead Believer
Berichten:237
Lid geworden op:zo 19 nov 2006 13:25

Bericht door Parel » zo 09 sep 2007 11:44

Succes meid
Je maakt zulke mooie sieraden
Groetjes

Gebruikersavatar
Floor
Bead Dreamer
Berichten:576
Lid geworden op:ma 19 sep 2005 22:14
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Bericht door Floor » zo 09 sep 2007 12:16

Heel veel succes! :D

Gesloten