De uitnodigingen heb ik al laten drukken bij vistaprint, de visite kaartjes zijn ook al klaar... Net bij meneer Xenos wat spiegels gehaald, deco spul gehaald, cadeauzakjes, m'n goedkope oplossing voor sieradendisplays van Ikea liggen al klaar ! hahah ...zelfs naamlabels in de maak!
Ik ga er echt een winters tintje aangeven en heb al 3 vriendinnen die komen meehelpen!... Buiten olielampen aan, manlief lief aankijken om de buitenhaard aan te steken...gluwein en hapjes erbij...en veel blinkende sieraden!
Geen idee hoe het zal gaan, maar ben er helemaal vol van! hahahaha... Kan gigantisch tegenvallen of juist niet...Maar heb nu al adressen van mensen die een uitnodiging willen...
Zit nu op ruim 30 (Swarovski) kettingen, iets van 25 casual kettingen en armbanden, ongeveer 34 paar verschillende oorbellen...Kortom, nog de tijd om flink wat bij te maken!...
Ben nu bezig met de verschillende bestel-boeken, dus alles fotograferen, etc.....zodra ik alles klaar heb, zal ik eens wat foto's van de mappen nemen!
Kortom, wordt vervolgd!