Ik ben pas begonnen met sieraden maken en wil mijn sieraden (vooral oorbellen) graag verkopen.
Nu heb ik op verschillende forums (Girlscene, Ellegirl en Cosmogirl) foto's gezet, maar ik heb pas één paar verkocht en krijg vrijwel geen reacties.
Volgens mij is er niks mis met de oorbellen dus daar kan het dan niet aan liggen.
Weet iemand misschien een goede plek waar ik mijn oorbellen kan verkopen (geen marktplaats, ebay of speurders aub!)
Alvast bedankt!
Edit:
Ik heb ze trouwens al op Marktplaats en Speurders staan; dit heb ik nog nooit eerder gedaan en er dus nog geen verstand van, dus nog een vraagje kost Speurders geld? Moet je een bepaald deel van je winst afstaan ofzo, zoiets zei mijn moeder namelijk, maar dat lijkt me een beetje raar voor oorbellen van €2,50...
Waar het best op internet verkopen?
-
- Bead Interested
- Contacteer:
En ik zou er meer voor vragen dan 2,50 euro. Gek genoeg vertrouwen mensen het niet als iets heel goedkoop is. De gedachte is dat het dan wel flut zal zijn als het zo weinig kost (mensen zijn raar
)
En Speurders is gratis, het is een advertentiesite net als Marktplaats. Maar die informatie vind je ook zo op de site van Speurders

En Speurders is gratis, het is een advertentiesite net als Marktplaats. Maar die informatie vind je ook zo op de site van Speurders

-
- Bead Interested
- Contacteer:
Okee dankjeMifke schreef:En ik zou er meer voor vragen dan 2,50 euro. Gek genoeg vertrouwen mensen het niet als iets heel goedkoop is. De gedachte is dat het dan wel flut zal zijn als het zo weinig kost (mensen zijn raar)

Maar ik vind het weer raar om mijn oorbellen dan duurder te maken terwijl ik de kralen goedkoop heb weten te krijgen..

- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Sluit ik me bij aan, daarbij komt dat het hoofddoel toch niet de verkoop is maar de hobbyKini schreef:Ik denk dat je sowieso niet moet verwachten in 1 keer bergen met dingen te verkopen. Het aanbod heden ten dage is zo groot, mensen hebben meer dan genoeg keus....

( ik ben bijvoorbeeld in 2003 begonnen met maken en pas in 2004 met verkopen, omdat ik mijn creaties toen pas goed genoeg vond, waarmee ik niets wil zeggen over de kwaliteit van je creaties hoor

Ik sluit het onderwerp nu wel, niet omdat ik heel graag het laatste woord heb, maar omdat hier echt al heel veel onderwerpen over zijn, dus als je de zoekfunctie zou willen gebruiken en hier op het forum rond wil gaan kijken: heel graag

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ