Ik heb wat tips nodig denk ik

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Gebruikersavatar
Siem
Bead Professional
Berichten:1502
Lid geworden op:do 18 aug 2005 15:28
Locatie:Rijen
Contacteer:
Ik heb wat tips nodig denk ik

Bericht door Siem » di 26 jun 2007 18:28

Ik heb een website. Visitekaartjes. Heb sieraden bij een kapper neergezet. Via familie en vrienden maak ik ook wat reclame. Maar ik krijg eigenlijk geen geinteresseerde mensen. Ligt het aan wat ik maak, is het soms zo afschuwelijk lelijk? Wat doe ik fout of wat moet ik nog doen?

dekker
Bead Professional
Berichten:1621
Lid geworden op:di 26 jul 2005 17:59
Locatie:harderwijk

Bericht door dekker » di 26 jun 2007 18:31

er is niets mis met jou sieraden!! laten we dat eerst even melden :lol:

hoelang ben je al bezig? het kan lang duren voordat iets begint te lopen, en zeker sieraden :wink: mensen zeggen snel dat ze het te duur vinden, of willen het sieraad meteen hebben zonder poespas met verzendkosten en een tijdje wachten. lees nou niet je sieraden zijn te duur, want dat zijn ze niet :wink:

misschien eens een sieradenparty organiseren? je kan wel tegen familie en vrienden zeggen dat je sieraden maakt, maar als mensen het zien heeft het vaak meer effect :wink: en kaartjes ophangen bij de supermarkt kan ook nog wel eens werken :wink:

succes :wink:
Groetjes Marit

Gebruikersavatar
Siem
Bead Professional
Berichten:1502
Lid geworden op:do 18 aug 2005 15:28
Locatie:Rijen
Contacteer:

Bericht door Siem » di 26 jun 2007 18:34

dekker schreef:er is niets mis met jou sieraden!! laten we dat eerst even melden :lol:

hoelang ben je al bezig? het kan lang duren voordat iets begint te lopen, en zeker sieraden :wink: mensen zeggen snel dat ze het te duur vinden, of willen het sieraad meteen hebben zonder poespas met verzendkosten en een tijdje wachten. lees nou niet je sieraden zijn te duur, want dat zijn ze niet :wink:

misschien eens een sieradenparty organiseren? je kan wel tegen familie en vrienden zeggen dat je sieraden maakt, maar als mensen het zien heeft het vaak meer effect :wink: en kaartjes ophangen bij de supermarkt kan ook nog wel eens werken :wink:

succes :wink:
Hey Dekker,
Nuttige tips geef je me :D
Ik heb al veel aan mijn familie laten zien. Ik wil in het najaar wel een sieradenparty gaan doen, maar ik heb het idee dat ik te weinig heb. Dus moet nog even doorwerken. Ik wil dat dan rond November gaan doen (ivm Sinterklaas en kerstmis). Kaartjes in de supermakrt, ik weet niet of dat echt zinvol is, maar ik ga het wel proberen!

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » di 26 jun 2007 19:14

Ook eens wat sieraden op marktplaats neerzetten, dan krijg je daar misschien reacties op en dan kun je die mensen weer een mailtje sturen met de link naar jouw website.
Verder:
- links uitwisselen met andere sieradenmaaksters
- je aanmelden bij startpagina's en diverse 'toplijsten'.

Gebruikersavatar
Siem
Bead Professional
Berichten:1502
Lid geworden op:do 18 aug 2005 15:28
Locatie:Rijen
Contacteer:

Bericht door Siem » di 26 jun 2007 19:17

Lissie schreef:Ook eens wat sieraden op marktplaats neerzetten, dan krijg je daar misschien reacties op en dan kun je die mensen weer een mailtje sturen met de link naar jouw website.
Verder:
- links uitwisselen met andere sieradenmaaksters
- je aanmelden bij startpagina's en diverse 'toplijsten'.
Dankje wel!

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » wo 27 jun 2007 09:49

Zeker ook op marktplaats zetten. Het is wat ontmoedigend eerst maar sinds januari heb ik nu toch voor zo'n 150 euro verkocht sinds daar, dat is toch ook niet slecht.

Verder...veel geduld hebben. Het duurt toch zo'n 2 jaar voor je een beetje een klantenkring hebt opgebouwd.

Gebruikersavatar
Siem
Bead Professional
Berichten:1502
Lid geworden op:do 18 aug 2005 15:28
Locatie:Rijen
Contacteer:

Bericht door Siem » wo 27 jun 2007 10:15

Haematodipsia schreef:Zeker ook op marktplaats zetten. Het is wat ontmoedigend eerst maar sinds januari heb ik nu toch voor zo'n 150 euro verkocht sinds daar, dat is toch ook niet slecht.

Verder...veel geduld hebben. Het duurt toch zo'n 2 jaar voor je een beetje een klantenkring hebt opgebouwd.
Helaas heb ik daar al slechte ervaringen mee. Als het reacties waren was het zo'n neppert. Ik weet ook niet zo goed in welke rubriek ik het moet plaatsen... Ik heb er ooit maar 2 dingen verkocht :roll:

Gesloten