Ik heb wat tips nodig denk ik
Ik heb een website. Visitekaartjes. Heb sieraden bij een kapper neergezet. Via familie en vrienden maak ik ook wat reclame. Maar ik krijg eigenlijk geen geinteresseerde mensen. Ligt het aan wat ik maak, is het soms zo afschuwelijk lelijk? Wat doe ik fout of wat moet ik nog doen?
er is niets mis met jou sieraden!! laten we dat eerst even melden
hoelang ben je al bezig? het kan lang duren voordat iets begint te lopen, en zeker sieraden
mensen zeggen snel dat ze het te duur vinden, of willen het sieraad meteen hebben zonder poespas met verzendkosten en een tijdje wachten. lees nou niet je sieraden zijn te duur, want dat zijn ze niet
misschien eens een sieradenparty organiseren? je kan wel tegen familie en vrienden zeggen dat je sieraden maakt, maar als mensen het zien heeft het vaak meer effect
en kaartjes ophangen bij de supermarkt kan ook nog wel eens werken
succes

hoelang ben je al bezig? het kan lang duren voordat iets begint te lopen, en zeker sieraden

misschien eens een sieradenparty organiseren? je kan wel tegen familie en vrienden zeggen dat je sieraden maakt, maar als mensen het zien heeft het vaak meer effect

succes

Groetjes Marit
Hey Dekker,dekker schreef:er is niets mis met jou sieraden!! laten we dat eerst even melden![]()
hoelang ben je al bezig? het kan lang duren voordat iets begint te lopen, en zeker sieradenmensen zeggen snel dat ze het te duur vinden, of willen het sieraad meteen hebben zonder poespas met verzendkosten en een tijdje wachten. lees nou niet je sieraden zijn te duur, want dat zijn ze niet
![]()
misschien eens een sieradenparty organiseren? je kan wel tegen familie en vrienden zeggen dat je sieraden maakt, maar als mensen het zien heeft het vaak meer effecten kaartjes ophangen bij de supermarkt kan ook nog wel eens werken
![]()
succes
Nuttige tips geef je me

Ik heb al veel aan mijn familie laten zien. Ik wil in het najaar wel een sieradenparty gaan doen, maar ik heb het idee dat ik te weinig heb. Dus moet nog even doorwerken. Ik wil dat dan rond November gaan doen (ivm Sinterklaas en kerstmis). Kaartjes in de supermakrt, ik weet niet of dat echt zinvol is, maar ik ga het wel proberen!
Dankje wel!Lissie schreef:Ook eens wat sieraden op marktplaats neerzetten, dan krijg je daar misschien reacties op en dan kun je die mensen weer een mailtje sturen met de link naar jouw website.
Verder:
- links uitwisselen met andere sieradenmaaksters
- je aanmelden bij startpagina's en diverse 'toplijsten'.
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Helaas heb ik daar al slechte ervaringen mee. Als het reacties waren was het zo'n neppert. Ik weet ook niet zo goed in welke rubriek ik het moet plaatsen... Ik heb er ooit maar 2 dingen verkochtHaematodipsia schreef:Zeker ook op marktplaats zetten. Het is wat ontmoedigend eerst maar sinds januari heb ik nu toch voor zo'n 150 euro verkocht sinds daar, dat is toch ook niet slecht.
Verder...veel geduld hebben. Het duurt toch zo'n 2 jaar voor je een beetje een klantenkring hebt opgebouwd.