Een geweldige drukke dag
Hallo,
Ik moet dit even aan jullie kwijt.
Vandaag hadde we op mijn werk een Gezondheidsplein. Nu zullen jullie wel denken wat is dit nu weer.
In de zorg is er altijd een dag in het jaar wat De dag van de zorg is. Wij hebben er dit jaar het Gezondheidsplein van gemaakt. De dag van de zorg is altijd in mei, maar wij hadden het vandaag.
Er waren allemaal kraampjes wat te maken had met zorg en ontspanning. Mij is gevraagd om er te gaan staan met mijn sieraden en een workshop te geven. Ik had nooit verwacht dat dit zo gigantisch zou aanslaan. Ik ben de hele dag behoorlijk druk geweest. Aleen tijdens de lunch heb ik even 20 minuten kunnen uitblazen.
Al met al zijn er 50 personen geweest die een sieraad hebben gemaakt en de opbrengst was .......
750 euro. Ja, ja, jullie lezen het goed.
Ik mag weer lekker gaan shoppen en dat is ook nodig ook hoor, want de materialen zijn een stuk minder geworden.
Ben behoorlijk moe, maar een wel een voldaan gevoel.
Ik moet dit even aan jullie kwijt.
Vandaag hadde we op mijn werk een Gezondheidsplein. Nu zullen jullie wel denken wat is dit nu weer.
In de zorg is er altijd een dag in het jaar wat De dag van de zorg is. Wij hebben er dit jaar het Gezondheidsplein van gemaakt. De dag van de zorg is altijd in mei, maar wij hadden het vandaag.
Er waren allemaal kraampjes wat te maken had met zorg en ontspanning. Mij is gevraagd om er te gaan staan met mijn sieraden en een workshop te geven. Ik had nooit verwacht dat dit zo gigantisch zou aanslaan. Ik ben de hele dag behoorlijk druk geweest. Aleen tijdens de lunch heb ik even 20 minuten kunnen uitblazen.
Al met al zijn er 50 personen geweest die een sieraad hebben gemaakt en de opbrengst was .......
750 euro. Ja, ja, jullie lezen het goed.
Ik mag weer lekker gaan shoppen en dat is ook nodig ook hoor, want de materialen zijn een stuk minder geworden.
Ben behoorlijk moe, maar een wel een voldaan gevoel.
Groetjes
Alida
Alida
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
sam schreef:Ik vind het echt super voor je Alida!
Was het allemaal workshop, of ook je gewone, eigen sieraden?
Lekker shoppen, je hebt vast al leuke dingen in je hoofd, om allemaal te gaan kopen
Het was allemaal workshop.
Daarnaast heb ik nog twee kettingen en een armband verkocht aan het eind van de dag.
Ik had in eerste instantie alleen wat voorbeelden meegenomen om te laten zien en niet om te verkopen.
Groetjes
Alida
Alida
-
- Bead Producer
- Contacteer: