Een geweldig weekend gehad!

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
dushi
Bead Fan
Een geweldig weekend gehad!

Bericht door dushi » wo 13 jun 2007 13:38

hallo allemaal,

Afgelopen weekend heb ik echt een superweekend gehad! Ik ging voor het eerst samen met mijn moeder op een zomermarkt staan. Mijn moeder met haar winkeltje, en ik dan met mijn eigen gemaakte sieraden. Ik had netjes 2 borden mee om de kettingen e.d. op uit te stallen, verder had ik halsjes mee en alle andere benodigdheden.

Ik alles netjes uitgestald in het kraam. Had ongeveer 2 meter bij 1,5 tot mijn beschikking. Erg druk was het jammer genoeg niet door het mindere weer, maar aan het eind van de dag had ik toch de helft van alle sieraden die ik had verkocht. Dat waren in totaal zo een 20 kettingen +wat oorbellen, armbanden e.d.
Er stonden nog 2 kramen met kettingen en van het ene kraam weet ik dan dat zij maar 2 kettingen had verkocht. Dat gaf me allemaal al een goed gevoel.

Kreeg ik halferwege ook nog een uitnodiging om op een kerstmarkt te komen staan! De organisatie kwam al vroeg met de uitnodiging, maar dan kan ik me tenminste wel goed voor bereiden!
Ben ook niet van plan om dit heel veel te gaan doen, maar het geeft dan wel een heel erg goed gevoel dat als je het doet het ook gewoon goed gaat.

Na de markt ben ik naar de verjaardag van mijn zusje gegaan, waar ik ook nog 2 kettingen heb verkocht.

Daarna 2 dagen met mijn vriend naar de camping, op de terugweg moesten we nog bij een kennis van mijn moeder langs, en die kocht ook nog 2 setjes.

Dus echt mijn weekend kon niet meer stuk!

Nu kan ik ook weer lekker een berg nieuwe kralen gaan kopen! Heb er al helemaal zin in!

Een heel verhaal, maar ik wilde het even met jullie delen!
Groetjes Monica

~~VENI, VIDI, SCRIPSI~~

( Ik kwam, ik zag en ik schreef)

T@mara
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door T@mara » wo 13 jun 2007 14:25

Dat is altijd leuk, beter dan dat het slecht weer is en je niks verkoopt.
Ik mag volgende week zaterdag op een fair staan met een kraam, ben ook erg benieuwd :D

dushi
Bead Fan

Bericht door dushi » wo 13 jun 2007 14:36

Hoop dat het voor jou ook een goede dag wordt! het is altijd maar afwachten denk ik, hte licht ook erg aan het publiek.
Groetjes Monica

~~VENI, VIDI, SCRIPSI~~

dekker
Bead Professional

Bericht door dekker » wo 13 jun 2007 14:48

gefeliciteerd :D :D geeft inderdaad een erg goed gevoel als je merkt dat mensen jou sieraden erg mooi vinden :D
Groetjes Marit

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » wo 13 jun 2007 18:19

Wat een fantastische dag! Ik kan me inbeelden dat je er heel blij mee bent!

kralie
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralie » wo 20 jun 2007 06:48

supergoed toch?
ben dan wel beneiuwd wat het evrschil tussen jouw sieraden was en die van dat meisje dat maar 2 verkocht. hadden jullie totaal iets anders. was zij duurder?(wat is duur) a
Beadle, kralen&sieradenwinkel Middelburg

dushi
Bead Fan

Bericht door dushi » wo 20 jun 2007 11:15

het was een volwassen vrouw, en bij haar waren het voornamelijk dezelfde kettingen. bij mij zat er een boel variatie in. Waarschijnlijk heeft dat het verschil gemaakt? ik weet het niet. Misschien was zij duurder?
Groetjes Monica

~~VENI, VIDI, SCRIPSI~~

Gesloten