Ik mag mijn sieraden exposeren UPDATE

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Gebruikersavatar
Erica
Bead Dreamer
Berichten:568
Lid geworden op:wo 28 feb 2007 20:30
Locatie:Duiven
Contacteer:
Ik mag mijn sieraden exposeren UPDATE

Bericht door Erica » do 17 mei 2007 16:35

YES!

Ik mag 3 weken lang mijn sieraden exposeren in de hal van het verzorgingshuis bij ons in het dorp. Ik mag 2 grote vitrinekasten vullen.

Ik werd gisteren gebeld of ik dat wilde van 30 mei t/m 20 juni ivm een afmelding. Ja, natuurlijk wil ik dat! Maar ik ga a.s. maandag voor 8 dagen naar de Azoren :lol: dus wil ik dan wel zo goed als alles klaar hebben liggen. Nu moet ik dus nog snel van alles voorbereiden. Prijzen 'bedenken' nietweten Prijskaartjes maken, wat en hoeveel moet er mee, hoe leg/zet ik alles in die vitrinekasten en hoe kleed ik dat leuk aan, gelukkig nog wat sieradenhalsjes van Vicky kunnen lenen, wil nog nieuwe datums in mijn flyers zetten voor workshops bij mij thuis (en misschien de workshopkosten veranderen?) en printen.

Het ergste vind ik dat ik elke keer weer twijfel of mijn prijzen wel goed zijn met als gevolg dat ik alles weer verander (weer goedkoper maak dus)

Ik ga zo nog maar even verder met prijzen bedenken.

Oh ja..haha.. het lijkt nu misschien dat ik het helemaaaal niet leuk vind om mijn sieraden te exposeren maarreh Ik vind dat heeeel erg leuk en heeel erg spannend eusa_dance . Zou mooi zijn als er weer eens een workshop uit zou komen.

Groetjes Erica
Laatst gewijzigd door Erica op do 21 jun 2007 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Fluffie
Bead Starter
Berichten:98
Lid geworden op:wo 01 nov 2006 20:22
Locatie:Friesland
Contacteer:

Bericht door Fluffie » do 17 mei 2007 18:06

Wat gaaf voor je zeg!Ik hoop dat er iets leuks uit komt voor je!Een tip...ga niet je prijzen verlagen!!Als mensen iets mooi vinden kopen ze het wel hoor!Te goedkoop kan ook in je nadeel werken.Dan denken de mensen...voor dat geld kan het nooit iets zijn.Het is uniek..het is handwerk..met liefde gemaakt! :wink: Succes..
Groetjes Anja

Gerjanne
Bead Believer
Berichten:206
Lid geworden op:za 17 feb 2007 22:18

Bericht door Gerjanne » do 17 mei 2007 20:41

dat gevoel herken ik Erica. Aan de ene kant leuk om gevraagd te worden, maar aan de andere kant moet je dan in een korte tijd veel regelen. En dat is niet altijd leuk.
Veel succes!!
Groetjes Gerjanne

sieraden maken is mijn uitlaatklep

vicky stellwag
Bead Intelligent
Berichten:1408
Lid geworden op:za 09 sep 2006 13:58
Locatie:duiven
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » za 19 mei 2007 15:43

maak je niet druk meid...je prijzen zijn echt goed, niet veranderen.....
je maakt leuke kettingen....gaat goed komen allemaal.
Enne.....heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goede vakantie alvast.
What's life whithout beads

Gebruikersavatar
Erica
Bead Dreamer
Berichten:568
Lid geworden op:wo 28 feb 2007 20:30
Locatie:Duiven
Contacteer:

Bericht door Erica » za 19 mei 2007 18:29

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb er nog 1 setje sieraden bijgemaakt, had eigenlijk nog iets meer bij willen maken voor iets oudere mensen, iets minder druk zeg maar. Maarja, soms moet je keuzes maken. Ik heb toch de prijzen maar wat omlaag gedaan :roll:.

Als decoratie heb ik aqua-kleurige veertjes en heldere decoratiestenen van de Blokker gekocht, precies de kleur die ook in mijn visitekaartjes zit.
haha, zelfs de randjes van de prijskaartjes heb ik door de aqua stempelinkt gedaan. Ik ben helemaal tevreden.

Alles staat ingepakt, ik ben er helemaal klaar voor, voor de expositie en voor de vakantie!

Groetjes Erica

Gebruikersavatar
Fluffie
Bead Starter
Berichten:98
Lid geworden op:wo 01 nov 2006 20:22
Locatie:Friesland
Contacteer:

Bericht door Fluffie » za 19 mei 2007 19:45

Succes met de expo..het klinkt allemaal heel leuk,met decoveertjes en steentjes!En een hele prettige vakantie! :wink:
Groetjes Anja

Gerjanne
Bead Believer
Berichten:206
Lid geworden op:za 17 feb 2007 22:18

Bericht door Gerjanne » zo 20 mei 2007 17:12

Goede vakantie Erica en laat ons weten hoe de expositie is gegaan, ik ben benieuwd.
Groetjes Gerjanne

sieraden maken is mijn uitlaatklep

Gebruikersavatar
Erica
Bead Dreamer
Berichten:568
Lid geworden op:wo 28 feb 2007 20:30
Locatie:Duiven
Contacteer:

Bericht door Erica » do 21 jun 2007 21:00

Zo, de expositie zit er al weer op. Even nog een paar foto's gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Ik had al gezien in het gastenboek dat er 2 kettingen verkocht waren. Gisteren kon ik de sieraden weer ophalen, dus dacht even de 2 kettingen af te rekenen, de boel weer inpakken en wegwezen. Nou, het was opeens druk in 'mijn winkeltje' met kijken, passen en betalen en allemaal tegelijk en haast natuurlijk :roll: .

Toen ik wegging had ik dus in totaal 9 kettingen, 1 paar oorbellen en 2 armbanden verkocht.

Er waren ook een aantal visitekaartjes meegenomen dus wie weet komen er ook nog wat sieradenworkshops uit.

Ik ben in ieder geval zeer tevreden. :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Tamara
Bead Fan
Berichten:398
Lid geworden op:zo 09 okt 2005 20:50
Locatie:Hoorn
Contacteer:

Bericht door Tamara » di 26 jun 2007 20:50

foto's zien er goed uit.
En helemaal leuk dat je zo goed verkocht hebt!
Groetjes, Tamara

Gesloten