Meifeest braderie

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
troeletje
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:za 25 feb 2006 21:30
Locatie:Varsseveld
Meifeest braderie

Bericht door troeletje » ma 14 mei 2007 09:10

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag, wij hebben hier in het dorp meifeest a.s vrijdag, zaterdag en zondag, en daar is dus ook een braderie. Nu vroeg ik mij af, of meerdere mensen hier in het dorp meifeest vieren??? En of die op de braderie gaat staan. Ik heb een mailtje gestuurd en ik mag mijn sieraden gaan verkopen, maar de staanprijs is 25 euro. Is dit veel of weinig???

veel vragen, maar ik ben nog op een mailtje aan het wachten!

groetjes Jasmijn
De ware pubertijd duurt je hele leven lang!!!

Afbeelding

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » ma 14 mei 2007 09:17

Ik vind 25 euro goed meevallen, maar het ligt er ook wel een beetje aan hoeveel sieraden je hebt om te verkopen, want je wil natuurlijk wel uit de kosten geraken.
Een braderie is veel beter dan een rommelmarkt om te staan (en daar zou ik dus meer staangeld voor over hebben), hier in de stad geraak je er zelfs niet op zonder leurkaart e.d. En er is een wachtlijst van jewelste.
Succes!

troeletje
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:za 25 feb 2006 21:30
Locatie:Varsseveld

Bericht door troeletje » ma 14 mei 2007 09:22

Hoi!

ja het ligt eraan hoeveel ik verkoop, kijk maar is op mijn website! daar staan bijna alle sieraden die ik ga verkopen. Maar 25 euro valt dus goed mee!

groetjes jasmijn
De ware pubertijd duurt je hele leven lang!!!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » ma 14 mei 2007 10:10

Ik zou nog wat meer bijmaken en ook de prijzen verhogen. Als je materiaal eraf gaat, van elk juweel nog een beetje voor je website, voor je tangen enz en opbergmaterialen (dat heb je ook allemaal moeten kopen natuurlijk maar vergeten mensen) en dan nog de braderij dan denk ik dat er niets meer overblijft voor jezelf.

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » ma 14 mei 2007 10:42

Ik vind ook dat je een beetje weinig hebt om 25 euro uit te geven aan een kraam. Maar je hebt nog enkele dagen om dingen bij te maken he!

troeletje
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:za 25 feb 2006 21:30
Locatie:Varsseveld

Bericht door troeletje » ma 14 mei 2007 10:54

hoi!

ik heb idd erg weinig, dus ik ga het niet doen, aangezien ik deze wek fulltime moet leren, heb namelijk volgende week examens! dus ik mail ze wel dat ik er niet op ga staan, aangezien ik geen tijd heb om nog bij te maken.

groetjes jasmijn

modjes, deze mag dicht!
De ware pubertijd duurt je hele leven lang!!!

Afbeelding

Gesloten