Belachelijk dure markten..

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Eliina
Bead Professional
Contacteer:
Belachelijk dure markten..

Bericht door Eliina » vr 11 mei 2007 11:35

Nou zeg mijn broek zakt er elke keer weer van af... De prijzen om een marktkraampje te huren!!!!!!!! Ik wou dus met koninginnedag in Enschede gaan staan, zou me €72,50 kosten voor een middagje! Duss niet!
En nu wil ik op de boeskool is lös gaan staan (een feest in Oldenzaal dat elk jaar plaats vind met kraampjes en dingen voor kinderen om te doen(stelt eigenlijk niks voor elk jaar hetzelfde)) Kost het me voor 4 dagen €238,-!!!!!!!!!!! Kom óp zeg!!!!!!!
Ik woon in Oldenzaal, niet in Amsterdam ofzo :S De prijzen zijn echt belachelijk!!!!! Het huilen staat me naderbij dan het lachen, want ik zou wel graag eens op een markt willen staan! Heeft iemand nog tips waar het wat goedkoper is om te staan? Dan bedoel ik dus iig niet meer als 50 euro..... Want anders krijg ik dat er écht niet uit..
Ik kan ook wel op de kinderrommelmarkt gaan staan maar daar komen toch écht meer koopjesjagers en het ziet er natuurlijk niet zo 'proffessioneel' uit.. Het probleem is ook dat je niet een kraampje voor één dag kan huren, maar het moeten er gelijk 4 zijn.....
Heeft iemand nog ideeën? :(

Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

greeny
Bead Interested

Bericht door greeny » vr 11 mei 2007 15:46

k heb geen tips, sorry. maar daarvalt mijn mond van open zo duur, dat is echt te gek! :o :s

createss
Bead Designer

Bericht door createss » vr 11 mei 2007 16:02

Hoi Elina,

Kun je niet samen met iemand een kraampje huren. Scheelt niet alleen in de kosten, maar is ook heel gezellig.
Blijft natuurlijk het feit dat het allemaal zo belachelijk duur is.

els hopman
Bead Believer

Bericht door els hopman » vr 11 mei 2007 16:33

http://www.infohobby.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hollandsemarkten.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kijk eens op de volgende internetpagina`s, misschien haal je er wel leuke markten uit. Als je opbelltzeg er dan wel bij dat je hobbyist bent. Vaak scheelt dat in de prijs.
Ik heb wel veel adressen van markten in de buurt van Nijmegen, is dat te ver voor je? Ik stop aan het eind van het jaar met braderien en markten dus de adressen mag je wel hebben. Stuur me maar een PB als je belangstelling hebt.

dekker
Bead Professional

Bericht door dekker » vr 11 mei 2007 18:06

is het altijd verplicht om een kraampje te huren op koninginnendag dan? ik heb dat nog nooit gedaan (ok, mn moeder niet). gewoon stoelen meenemen, zorgen dat je een paar tafels hebt en die daar neerzetten. kleed eroverheen, sieraden en andere rotzooi erop, gaat prima :D :D
Groetjes Marit

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » vr 11 mei 2007 20:14

createss schreef:Hoi Elina,

Kun je niet samen met iemand een kraampje huren. Scheelt niet alleen in de kosten, maar is ook heel gezellig.
Blijft natuurlijk het feit dat het allemaal zo belachelijk duur is.
Dat is een goed idee, ik ga een oproepje plaatsen op de 0541-pagina.. Maar dan is het nog 120 euro... vind ik nog best veel maar goedkoper is er bijna niet..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » vr 11 mei 2007 20:14

els hopman schreef:http://www.infohobby.nl/
http://www.hollandsemarkten.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kijk eens op de volgende internetpagina`s, misschien haal je er wel leuke markten uit. Als je opbelltzeg er dan wel bij dat je hobbyist bent. Vaak scheelt dat in de prijs.
Ik heb wel veel adressen van markten in de buurt van Nijmegen, is dat te ver voor je? Ik stop aan het eind van het jaar met braderien en markten dus de adressen mag je wel hebben. Stuur me maar een PB als je belangstelling hebt.
Nijmegen is inderdaad een beetje ver weg. Ik ga die sites even bekijken, bedankt!

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » vr 11 mei 2007 20:15

dekker schreef:is het altijd verplicht om een kraampje te huren op koninginnendag dan? ik heb dat nog nooit gedaan (ok, mn moeder niet). gewoon stoelen meenemen, zorgen dat je een paar tafels hebt en die daar neerzetten. kleed eroverheen, sieraden en andere rotzooi erop, gaat prima :D :D
Ja alleen kinderen mochten op de vrijmarkt staan :cry: En bij de boeskool kan dat ook maar dan sta je dus tussen de kinderen en ik had gehoord dat dat helemaal niet goed verkoopt..

dekker
Bead Professional

Bericht door dekker » vr 11 mei 2007 21:21

hoop dat het in harderwijk nog lang duurt voordat we verplicht zijn een kraam te huren, ik denk dat het anders afgelopen zal zijn. je moet maar net leuke spullen hebben, goed weer hebben en de juiste mensen moeten langslopen, anders verkoop je zowat niets.

sieraden ga ik niet meer proberen, ik heb het 2 jaar geprobeerd en iedereen liep te zeiken dat ze het te duur vonden :evil: ik heb om 1 uur de boel ingepakt en naar huis gegaan, ik had er gewoon geen lol meer in. veel mensen die intresse hebben, maar betalen ho maar :?
Groetjes Marit

els hopman
Bead Believer

Bericht door els hopman » vr 11 mei 2007 21:32

Ik betaal voor de meeste zomerbraderien echt niet meer dan 30-45 euro per kraam, nog wel duur maar het verkoopt redelijk. Ik stop er eind dit jaar mee, na 20 jaar heb ik alles wel gezien. Op sommige markten sta ik zelfs gratis of voor maar 5 euro per kraam. Maar dat komt steeds minder voor.
30 tot 40 euro schijnt heel normaal te zijn, maar ik weet dat er markten zijn waar je tot aan 100 euro per dag moet betalen, voor een hobby-ist niet meer te doen.

jolanda66
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door jolanda66 » di 15 mei 2007 18:43

kijk hier eens

http://www.starpromotions.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

ik betaal bij ons 25,00 euro voor een hele kraam
op de braderie voor 1 dag dat is te doen
Groetjes van mij

Ik lijk simpel , en dat ben ik ook

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » di 15 mei 2007 21:30

jolanda66 schreef:kijk hier eens

http://www.starpromotions.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

ik betaal bij ons 25,00 euro voor een hele kraam
op de braderie voor 1 dag dat is te doen
Bedankt maar dit is voor het westen, en ik woon helemaal in Oldenzaal (10 km van duitsland).. Waarom worden wij hier in het oosten altijd 'gediscrimineerd'? pfff :roll:

josien
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door josien » wo 16 mei 2007 05:48

Hallo Eliine,

Onlangs heb ik een man gesproken van Java producties voor info. Hij liet mij weten dat mensen met een hobby verkoop 35 Euro per kraam betalen. Op de marktkalender zie je dat het ook gaat om markten in het oosten. Camping Weerselo op 18 mei 2007 is een van de opties. Veel markten en contactpersonen zijn terug te vinden op

http://www.marktenhandel.nl/marktkalender/" onclick="window.open(this.href);return false;

gr Josien

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » wo 16 mei 2007 10:04

josien schreef:Hallo Eliine,

Onlangs heb ik een man gesproken van Java producties voor info. Hij liet mij weten dat mensen met een hobby verkoop 35 Euro per kraam betalen. Op de marktkalender zie je dat het ook gaat om markten in het oosten. Camping Weerselo op 18 mei 2007 is een van de opties. Veel markten en contactpersonen zijn terug te vinden op

http://www.marktenhandel.nl/marktkalender/" onclick="window.open(this.href);return false;

gr Josien
Nou als je alle markten wil bekijken op die site moet je €56 euro :shock: :shock: :shock: per jaar betalen! Die zijn gek :? je kunt nu alleen de markten van de eerst komende 2 weken zien, maar daar heb ik ook niet zoveel aan..

Gesloten