Ik heb al verschillende party's gegeven en elke keer kregen de gasten van mij 2 wine-charm ringen in een leuk zakje.
Ik ben nu weer gevraagd voor een party bij iemand waar ik al geweest ben. Dus ben op zoek naar een ander klein/goedkoop kralen-cadeautje om te geven. Iemand een idee?
cadeautje voor de gasten tijdens een party
- especially-sierada
- Bead Fan
- Contacteer:
Sieraden maken; een uit de hand gelopen hobby!
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
- dutch_dayz
- Bead Producer
Maar misschien vinden ze het juist wel leuk om meer wijnglas hangertjes te krijgen
Ipv twee hebben ze er dan vier; ook leuk om te gebruiken bij een etentje 
Ik heb zelf 1 keer een party gehad, en de gasten een klein kadootje meegegeven. Ik wilde ook eerst zelf iets maken, maar toen had ik toch zoiets van; je steekt er weer allemaal extra tijd in, en wie weet wordt het helemaal niet gebruikt door de mensen en eindigt je tijd en materiaal in de prullenbak. Ik ben daarom naar de eurowinkel gegaan, waar ze drijfkaarsjes hadden in de vorm van een bloem, in verschillende kleurtjes (blauw, rood, roze, geel). Ik heb toen per zakje twee bloemen in cellofaan verpakt, kaartje met mijn naam eraan, klaar. Heeft niet veel gekost qua tijd en geld, toch een leuke attentie, en vind ik persoonlijk ook niet zo erg als het alsnog in de prullenbak eindigd
Ik heb zelf 1 keer een party gehad, en de gasten een klein kadootje meegegeven. Ik wilde ook eerst zelf iets maken, maar toen had ik toch zoiets van; je steekt er weer allemaal extra tijd in, en wie weet wordt het helemaal niet gebruikt door de mensen en eindigt je tijd en materiaal in de prullenbak. Ik ben daarom naar de eurowinkel gegaan, waar ze drijfkaarsjes hadden in de vorm van een bloem, in verschillende kleurtjes (blauw, rood, roze, geel). Ik heb toen per zakje twee bloemen in cellofaan verpakt, kaartje met mijn naam eraan, klaar. Heeft niet veel gekost qua tijd en geld, toch een leuke attentie, en vind ik persoonlijk ook niet zo erg als het alsnog in de prullenbak eindigd
- especially-sierada
- Bead Fan
- Contacteer: