Gaat dit lukken?
Zoals jullie misschien al hebben gelezen moet ik voor iemand een ketting maken met strassornamenten.. Ik heb haar een paar voorbeelden laten zien en ik vroeg haar wat ze ongeveer uit wilde geven..
Ze mailde me toen dat ze maximaal €18,00 wil uitgeven!
Dat lukt me natuurlijk nooit!
Ik moet alles nog inkopen want ik maak normaal nooit zo'n soort kettingen.. Iemand een idee hoe ik dit op ga lossen?
Ik heb al gedacht dat ik alleen aan de voorkant ornamenten doe en dan afwerk naar achter met een veter/lint..
Moet ik tegen haar zeggen dat het voor deze prijs niet kan maken? En hoe breng je zoiets?
Ze mailde me toen dat ze maximaal €18,00 wil uitgeven!
Dat lukt me natuurlijk nooit!
Ik moet alles nog inkopen want ik maak normaal nooit zo'n soort kettingen.. Iemand een idee hoe ik dit op ga lossen?
Ik heb al gedacht dat ik alleen aan de voorkant ornamenten doe en dan afwerk naar achter met een veter/lint..
Moet ik tegen haar zeggen dat het voor deze prijs niet kan maken? En hoe breng je zoiets?
-
m@rlies
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Precies. Als ze jouw sieraden de prijs niet waard vind dan gaat ze toch lekker naar de Hema ofzo? Dan heeft ze een prul voor minder dan 18 euro.m@rlies schreef:Dit is typisch iemand die voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- Bead Monster
- Contacteer:
- Bead Monster
- Contacteer:
Niet erin zetten dat opmerkingen altijd welkom zijn! Een klant mag ergens om vragen en veel is bespreekbaar maar wat zij van jou werk vind als het niet positief is is niet belangrijk; jij bent de artiest!
Zelfs al voel je je niet zo zeker dan moet je je gewoon wel zeker voordoen; op den duur heb je daar alleen maar profijt van!
Mocht je opbouwende kritiek willen dan kun je dat beter overlaten aan vrienden en familie en aan ons forumleden.
Dus ik zou haar uitnodigen met jou samen(in overleg) tot een unieke creatie te komen voor een redelijke prijs..zoiets
Zelfs al voel je je niet zo zeker dan moet je je gewoon wel zeker voordoen; op den duur heb je daar alleen maar profijt van!
Mocht je opbouwende kritiek willen dan kun je dat beter overlaten aan vrienden en familie en aan ons forumleden.
Dus ik zou haar uitnodigen met jou samen(in overleg) tot een unieke creatie te komen voor een redelijke prijs..zoiets
Groetjes Els,
- Bead Monster
- Contacteer:
-
vicky stellwag
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Waarom zou je je schuldig moeten voelen...ja kan haar anders misschien uitleggen dat de ornamenten die jij gebruikt nou eenmaal prijzig materiaal is, evenals de strassteentjes, maar dat de kwliteit dan ook beter is als het winkelspul.
Je kan haar aanbieden om bv 1 ornament bv als hanger te gebruiken en af te werken in kralen, en ik zou gelijk de prijs noemen voor een ketting vol met ornamenten....18 euro is gewoonweg niet haalbaar voor een ketting vol ornamentjes.
Je kan haar aanbieden om bv 1 ornament bv als hanger te gebruiken en af te werken in kralen, en ik zou gelijk de prijs noemen voor een ketting vol met ornamenten....18 euro is gewoonweg niet haalbaar voor een ketting vol ornamentjes.
What's life whithout beads
ook ik begrijp je dilemma. In het begin ben ik zelf ook de fout ingegaan.
Maar mij helpt de gedachte: In een winkel betalen mensen gewoon de prijs die er op staat. Is het te duur doen ze het niet. Dus ook ik niet. Wil je het niet, prima, maar ik kan niet voor minder. Daarnaast helpt het me ook om iemand om me heen te hebben die wel zakelijk is, want alleen vriendelijkheid helpt je niet. En je wilt zelf ook weer nieuwe spullen kopen.
succes ermee
Groet Gerjanne
Maar mij helpt de gedachte: In een winkel betalen mensen gewoon de prijs die er op staat. Is het te duur doen ze het niet. Dus ook ik niet. Wil je het niet, prima, maar ik kan niet voor minder. Daarnaast helpt het me ook om iemand om me heen te hebben die wel zakelijk is, want alleen vriendelijkheid helpt je niet. En je wilt zelf ook weer nieuwe spullen kopen.
succes ermee
Groet Gerjanne
Groetjes Gerjanne
sieraden maken is mijn uitlaatklep
sieraden maken is mijn uitlaatklep
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Nou dat kan echt niet hoor. Misschien wel 18 euro aan materiaal, maar dan komen toch ook de maakkosten erover. Je kan natuurlijk ook acrylsteentjes gebruiken, maar dat word natuurlijk niks. Maar ze kan dan inderdaad beter naar de sixx ofzo gaan..Fluffie schreef:Als je een beetje rondkijkt,kan je heus iets moois maken voor 18 euro en dan verdien je er ook nog aan!Zie het als een uitdaging!
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..