10 februari open huis

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gebruikersavatar
kralie
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 10:44
Locatie:Middelburg
Contacteer:

Bericht door kralie » za 10 feb 2007 20:48

en?en? hoe was het?
Beadle, kralen&sieradenwinkel Middelburg

Gebruikersavatar
Siem
Bead Professional
Berichten:1502
Lid geworden op:do 18 aug 2005 15:28
Locatie:Rijen
Contacteer:

Bericht door Siem » za 10 feb 2007 21:03

kralie schreef:en?en? hoe was het?
Idd, ben ook nieuwsgierig! :lol:

dominique
Bead Interested
Berichten:105
Lid geworden op:zo 21 jan 2007 15:19

Bericht door dominique » zo 11 feb 2007 17:02

en hoe was het met u open huis veel succes gehad :D
vertel,vertel

Gebruikersavatar
Cis
Bead Starter
Berichten:80
Lid geworden op:do 30 sep 2004 16:17

Bericht door Cis » di 13 feb 2007 12:14

Nou hier ben ik dan, het viel me een beetje tegen. Er waren maar 6 mensen gekomen. Balen, dus. Maar ja, het is ook altijd even afwachten, want als er bij wijze van 1 niet kan, dan komen de andere 4 ook niet. En van tevoren wist ik al dat 4 mensen hiervan niet kunnen. Dus probeer gewoon volgende het voor hun zo te plannen dat hun komen dan heb ik gelijk al 4 x 4 mensen = 16 personen.

Ik heb er wel een sieradenparty uit weten te halen. Een kennis van mij die ging al haar collega's even op de hoogte brengen en belt me dan om een datum te plannen. Dus het is niet voor niets geweest.

Groetjes Cis

Gebruikersavatar
Siem
Bead Professional
Berichten:1502
Lid geworden op:do 18 aug 2005 15:28
Locatie:Rijen
Contacteer:

Bericht door Siem » di 13 feb 2007 13:02

Cis schreef:Nou hier ben ik dan, het viel me een beetje tegen. Er waren maar 6 mensen gekomen. Balen, dus. Maar ja, het is ook altijd even afwachten, want als er bij wijze van 1 niet kan, dan komen de andere 4 ook niet. En van tevoren wist ik al dat 4 mensen hiervan niet kunnen. Dus probeer gewoon volgende het voor hun zo te plannen dat hun komen dan heb ik gelijk al 4 x 4 mensen = 16 personen.

Ik heb er wel een sieradenparty uit weten te halen. Een kennis van mij die ging al haar collega's even op de hoogte brengen en belt me dan om een datum te plannen. Dus het is niet voor niets geweest.

Groetjes Cis
Balen, dat er een hoop niet zijn gekomen. Misschien voor de volgende keer voor alle gasten een 'cadeautje' meegeven als ze weggaan? Bv. een mobielhanger of iets dergelijks?

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » di 13 feb 2007 20:12

Jammer dat het wat tegenviel, maar een sieradenparty is ook niet niks he!

Gebruikersavatar
Cis
Bead Starter
Berichten:80
Lid geworden op:do 30 sep 2004 16:17

Bericht door Cis » wo 14 feb 2007 14:51

Jammer dat het wat tegenviel, maar een sieradenparty is ook niet niks he!
Ja dat is inderdaad waar en daar ben ik dan ook erg blij mee. Ik heb voor de komende tijd genoeg party's. Ik heb met haar eind maart ongeveer afgesproken en een andere vriendin wil ook in maart. In april zou ik terugkomen bij iemand waar ik in december een party heb gedaan. Heel misschien heb ik er nog een eind februari, maar dat was nog niet helemaal zeker. Dus dat gaat goed.

Groetjes Cis

Gesloten