tips nodig..
Ik heb hier wel eens eerder om tips gevraagd en ik
heb die dan ook gebruikt. Zo heb ik visitekaartjes verspreid,
bij mijn tante in dr modevakschool sieraad ingelijst
en visitekaartjes, visitekaartjes
bij een kapster, sieraden getoont in de bieb en
posters opgehangen. Toch heeft het niets geholpen. Hoe komt
dat en hoe kan ik mijn sieraden nog meer promoten?
Groetjes Simone
heb die dan ook gebruikt. Zo heb ik visitekaartjes verspreid,
bij mijn tante in dr modevakschool sieraad ingelijst
en visitekaartjes, visitekaartjes
bij een kapster, sieraden getoont in de bieb en
posters opgehangen. Toch heeft het niets geholpen. Hoe komt
dat en hoe kan ik mijn sieraden nog meer promoten?
Groetjes Simone
Dat is een beetje moeilijk te zeggen, ik heb het reclamemateriaal dat je gebruikt immers niet gezien.
Het valt mij wel op dat je op je site bij de beschrijvingen van de sieraden vaak hebt staan: Mooie, prachtige en/of leuke. Het kàn zo zijn dat mensen dit misschien een beetje overdreven vinden. Meestal willen de mensen zèlf uitmaken of ze de artikelen mooi, prachtig of leuk vinden en het niet "moeten vinden" omdat de verkopende partij dat nu eenmaal aangeeft.
Het valt mij wel op dat je op je site bij de beschrijvingen van de sieraden vaak hebt staan: Mooie, prachtige en/of leuke. Het kàn zo zijn dat mensen dit misschien een beetje overdreven vinden. Meestal willen de mensen zèlf uitmaken of ze de artikelen mooi, prachtig of leuk vinden en het niet "moeten vinden" omdat de verkopende partij dat nu eenmaal aangeeft.
- dutch_dayz
- Bead Producer
Ik heb even op je site gekeken, en ik denk dat je je site wat meer moet vullen, want op het moment heb je niet erg veel keus. Je hebt 7 categoriën, maar behalve bij oorbellen en telefoonbeadies staat er per categorie niet erg veel in. Dus als ik, als klant, op jouw site ga kijken omdat ik graag een ketting zou willen kopen, en ik zie dat je maar 2 kettingen hebt.. tsja, dan ben je snel uitgekeken. Je zou zelf ook geen kledingwinkel binnen gaan waar ze maar 3 truien verkopen toch 
Verder vind ik dat je nog even naar je tekst moet kijken, en dan vooral naar de spelling en proberen om zinnen wat mooier te laten lopen. Dat staat namelijk een stuk professioneler. Een tekst kun je sowieso altijd het beste even na laten lezen, liefst door iemand met een kritisch oog
Twee zien meer dan 1!
Verder vind ik dat je nog even naar je tekst moet kijken, en dan vooral naar de spelling en proberen om zinnen wat mooier te laten lopen. Dat staat namelijk een stuk professioneler. Een tekst kun je sowieso altijd het beste even na laten lezen, liefst door iemand met een kritisch oog
Siem schreef:Bedankt voor de tips. Ik heb wel eens begrepen dat je iets mooier moet maken dan het lijkt. Misschien is dat dan wel de fout geweest.
het gevaar daarvan is, is dat je het TE mooi maakt en dat je valse verwachtingen schept. vals is een beetje te hard, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
misschien eens een sieradenparty geven? als je genoeg hebt natuurlijk. dan kunnen mensen de sieraden echt zien, en daardoor krijg je ook wel veel mond op mond reclame
en je sieraden zelf dragen, daardoor wist mijn hele familie dat ik sieraden maakte, toen ik een eigen gemaakte ketting en armband droeg naar een verjaardag.
Groetjes Marit
Ik ga het iig binnen nu en een korte tijd veranderen. Misschien ook een sieradenparty geven. Daar zat ik al eerder aan te denken, maar ik weet niet zo goed hoe ik aan veel mensen kom. Ik heb niet zoveel kennissen. Maar ik probeer dat dan ook maar eens denk ik! Dankje wel.dekker schreef:Siem schreef:Bedankt voor de tips. Ik heb wel eens begrepen dat je iets mooier moet maken dan het lijkt. Misschien is dat dan wel de fout geweest.
het gevaar daarvan is, is dat je het TE mooi maakt en dat je valse verwachtingen schept. vals is een beetje te hard, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.![]()
misschien eens een sieradenparty geven? als je genoeg hebt natuurlijk. dan kunnen mensen de sieraden echt zien, en daardoor krijg je ook wel veel mond op mond reclame
en je sieraden zelf dragen, daardoor wist mijn hele familie dat ik sieraden maakte, toen ik een eigen gemaakte ketting en armband droeg naar een verjaardag.
het maakt niet uit dat je niet zoveel mensen kent, want als ik op je site kijk heb je ook niet echt veel (niet aanvallend bedoeld hoor). als je nog niet zoveel hebt eerst beginnen bij famlie leden, gewoon erover beginnen, er zijn altijd mensen die er geinteresseerd in zijn
en voor een sieradenparty kan je ook een affiche ophangen op het prikbord van een aantal supermarkten, met je telefoonnummer en interetadres erop
veel succes in ieder geval hoop dat het een beetje voor je gaat lopen
en voor een sieradenparty kan je ook een affiche ophangen op het prikbord van een aantal supermarkten, met je telefoonnummer en interetadres erop
Groetjes Marit
Dankje weldekker schreef:het maakt niet uit dat je niet zoveel mensen kent, want als ik op je site kijk heb je ook niet echt veel (niet aanvallend bedoeld hoor). als je nog niet zoveel hebt eerst beginnen bij famlie leden, gewoon erover beginnen, er zijn altijd mensen die er geinteresseerd in zijn
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Oh maar dat moet je net wel doen heb ik geleerd!Siem schreef:Bedankt voor de tips. Ik heb wel eens begrepen dat je iets mooier moet maken dan het lijkt. Misschien is dat dan wel de fout geweest.
Volgens mij ligt het probleem erin dat je niet bekend genoeg bent. Ik heb exact hetzelfde hoor. Mijn advies zou zijn een open huis te doen. Dat helpt enorm.
Zo heb ik het ook meegekregen.Haematodipsia schreef:Oh maar dat moet je net wel doen heb ik geleerd!Siem schreef:Bedankt voor de tips. Ik heb wel eens begrepen dat je iets mooier moet maken dan het lijkt. Misschien is dat dan wel de fout geweest.Veel mensen zijn onzeker over wa tmooi bij hen staat en door dat soort woorden worden ze er meer naartoe getrokken. Ik moet echt heel vaak advies geven en soms zelfs complete sets uitkiezen voor een bepaalde klant. En 'wow dat staat leuk bij je ogen' klinkt misschien cliché maar als je het meent wordt het erg geäpreccieerd.
Volgens mij ligt het probleem erin dat je niet bekend genoeg bent. Ik heb exact hetzelfde hoor. Mijn advies zou zijn een open huis te doen. Dat helpt enorm.
En zodra ik meer heb ga ik een openhuis of iets in die richting organiseren.