donderdag 3de sieradenparty

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Fanny
Bead Fan
Contacteer:
donderdag 3de sieradenparty

Bericht door Fanny » ma 27 nov 2006 11:12

Hallo

Ja donderdagavond heb ik mijn derde sieradenparty))) ben beneiuwd, ben nu bezig met mijn attributen voor op tafel waar alles aan hangt,ligt. En dan vanavond verder armbanden en oorbellen maken. Kettingen heb ik vind ik meer dan genoeg maar armbanden en oorbellen das wel nog wat mager. Ze zouden met een 17-tal zijn!!!! Ben benieuwd.

Dan op 5 december heb ik een kraampje gekregen in een bejaardentehuis ! Het personeel geeft jaarlijks een kerstmarkt voor de mensen die er verblijven en een vroegere klant had me gebeld of ik geen zin had om mee te doen. ik mag alles zelf houden van wat ik verdien. Ik moet enkel presenteren en er ook wat zitten werken aan mijn kettingen,...maar das niet erg werk genoeg zou ik zeggen hahahahaha.Het enige wat ik wel een beetje niet weet is wat moet ik aan hen presenteren???? Want ik heb eigenlijk allemaal dingen die ik maak voor jonge mensen (tis te zeggen hopelijk kopen ze dan iets voor hun kinderen en kleinkinderen!!!!)
En dan de 14de december mag ik bij een van mijn beste vriendinnen een avondje organiseren bij haar thuis!!!! Dan dus weer een party, ik hoop dat ik dus genoeg heb om iedereen tevreden te houden haha. ik zal dus véééél moeten maken om een mooi aanbod te hebben!!!!

Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » ma 27 nov 2006 11:52

Klinkt fantastisch fanny! Ik zou gewoon aanbieden wat je anders aanbiedt in dat rusthuis. Want als je speciaal dingen maakt waarvan je denkt dat het hun kan interesseren, blijf je er misschien mee zitten.

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » di 28 nov 2006 13:13

Wauw Fanny dat klinkt allemaal wel zeer leuk!!
Hihi en 14 december is de dag van mijn verjaardag, dat zal ik goed kunnen onthouden :lol:
Alvast heel veel succes!!

Loura!
Bead Fan

Bericht door Loura! » di 28 nov 2006 23:23

Succes!
Groetjes,
Loura

Sieraden maken is geen hobby maar een verslaving...

muis26
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door muis26 » wo 29 nov 2006 09:31

Leuk zeg! Veel succes!
Groetjes,
Christa

Tara
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Tara » wo 29 nov 2006 10:36

Ik wens je veel succes met je kraampje en de party. En veel inspiratie bij het maken van nieuwe kettingen, ben zelf ook moeder van 3 kids !!

Heeeeele prettige dagen toegewenst. :byebye
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Fanny
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Fanny » za 02 dec 2006 09:23

Wel het is hééééél erg geslaagd geweest donderdag!!!!!!!

Ik had maar een half uur om alles te plaatsen (want der was véél verkeer) maar de dame's die me hebben opgehaald waren wupersympathiek en hebben me heel erg goed meegeholpen met de opstellen. ik had een tafel van 4m op 1meter breed en die stond echt waar vol!!!!!
Ze waren met 18 mensen (gastvrouw erbij) en het waren allemaal zakenvrouwen (dus die hadden wel geld om het "cru" te zeggen) mijn prijzen waren tussen de 5€ en de 40€ (dan zijn het wel hele dure dingen die ik moet aankopen om ze te maken) en ik heb maar liefst voor 720€ verkocht!!!!!Ik heb een bestelling of 5 bijgekregen en die worden dan voor kerst allemaal geleverd .
Ik dacht eerst ja rond de 350-400€ maar toen ik thuis kwam bleek dit dus niet zo!!!! Ben héél erg blij hoor!!!!
Ik weet dat het dinsdag véél minder zal zijn vanwege het publiek maar mijn eindejaar kan niet meer stuk alles wat verkocht is is weg en ...kan ik mezelf ook wel eenns met iets verwennen haha. Het is en blijft een motivatie om de mensen te horen dat ze het allemaal héél erg mooi vinden. Velen zeggen dan amaaj is dat uw werk of is dat hobby tot hun teleurstelling zeg ik dan hobby !!!! der zijn velen die me wel aansporen om het uit te breiden maar als er maar 1 persoon is die me tegenhoud en het is je wederhelft dan...weet je wat gedaan he haha.
Maar dat zijn dingen waar ik geen ruzie over wil maken vandaar dat ik het nu nog zo hou wie weet als hij ziet dat het zou "draaien" dan misschien nog eens over hebben haha. In ieder geval ik heb nog 2 feestjes en al wat ik kan verkopen is meegenomen))))

Groetjes Fanny

kis855
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kis855 » za 02 dec 2006 09:27

Wow super zeg!!!

Nu kan je weer lekker kralen gaan shoppen :applaus2:

Succes met de andere dingen!

Loura!
Bead Fan

Bericht door Loura! » za 02 dec 2006 10:07

Wat een geweldige verkoop zeg! Hier moet je hubby toch wel van om gaan?!! Wou dat ik zo'n verkoop had!
Groetjes,
Loura

Sieraden maken is geen hobby maar een verslaving...

Tara
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Tara » za 02 dec 2006 11:40

Wat geweldig fijn voor je. Enne......Blijven dromen,hoor, vooral doorgaan met uitbreiden en wees trots op jezelf!!! Applaus :applaus2:
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » za 02 dec 2006 11:56

Wauw seg dat is echt wel een hoog bedrag dat je hebt verdient!!!
Dat heb ik precies nog niet (vaak) gelezen hier!!

Nog veel succes verder!

dolfijn
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door dolfijn » za 02 dec 2006 13:27

Fantastisch !!!!! Dat is héél goed hé !!!

Voor het bejaardentehuis zou ik een inpakservice voorzien . Als ze dan iets kopen voor een geschenkje dan kan je het voor hen inpakken , met een kaartje voorzien voor wie het geschenkje is.

Voor de oudere mensen is het wel leuk dat ze het dan niet meer moeten inpakken en dat er een mooi kaartje aanhangt voor de persoon aan wie ze het geven.
Zorg voor een goede spot zo dat ze de kleuren mooi kunnen zien , en eventueel korte duidelijk tekst in grote font over uw service.
Indien er veel rolstoelen zijn ..zorg dat je rond de tafel kan lopen om hen een spiegel voor te houden als ze iets willen passen . Het de mensen gewoon zo gemakkelijk mogelijk maken , ze wat in de watten leggen ...het is voor hen al vaak zo moeilijk om geschenken aan te kopen of zichzelf eens te tracteren.

Mijn moeder is in een rusthuis en ging vorige week naar een modeshow in het rusthuis. Ze is veel vermagerd en wou een paar lange broeken kopen. De dame die bij de kledingsrekken stond verwees gewoon naar de rekken ..zo van daar hant het ...toen mijn moeder vroeg of ze even kon helpen of ze de broeken mocht aanpassen omdat ze niet zeker meer was van de maat , was de dame heel onbeleefd en zei dat mijn moeder wel achter een rek mocht staan of naar toilet gaan , maar helpen kon ze niet. Achter een rek ( dat voor een raam stond !!) vond mijn moeder niet alles en naar toilet met een rolstoel om alleen te gaan passen zat er ook niet in. Dus dan maar teleurgesteld en wat vernederd terug naar haar kamer.
Ik denk dan maar , als je naar een rusthuis gaat om wat te verdienen dan moet je bereid zijn wat extra te doen ..die mensen zijn daar heel dankbaar voor !!!!
Als is het maar een glimlach hé !! Oh ja ...vele oudere mensen zijn die euro nog niet gewend .....bedragen kennen in de oude munt is ook wel handig dan .

sorry voor het lange verhaal ...maar het is gewoon leuk voor de oudere mensen dat ze wat in de watten worden gelegd ....[/code]

Mystica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mystica » za 02 dec 2006 14:09

Veel succes :wink:

Fanny
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Fanny » za 02 dec 2006 19:57

dolfijn schreef:Fantastisch !!!!! Dat is héél goed hé !!!

Voor het bejaardentehuis zou ik een inpakservice voorzien . Als ze dan iets kopen voor een geschenkje dan kan je het voor hen inpakken , met een kaartje voorzien voor wie het geschenkje is.

Voor de oudere mensen is het wel leuk dat ze het dan niet meer moeten inpakken en dat er een mooi kaartje aanhangt voor de persoon aan wie ze het geven.
Zorg voor een goede spot zo dat ze de kleuren mooi kunnen zien , en eventueel korte duidelijk tekst in grote font over uw service.
Indien er veel rolstoelen zijn ..zorg dat je rond de tafel kan lopen om hen een spiegel voor te houden als ze iets willen passen . Het de mensen gewoon zo gemakkelijk mogelijk maken , ze wat in de watten leggen ...het is voor hen al vaak zo moeilijk om geschenken aan te kopen of zichzelf eens te tracteren.

Mijn moeder is in een rusthuis en ging vorige week naar een modeshow in het rusthuis. Ze is veel vermagerd en wou een paar lange broeken kopen. De dame die bij de kledingsrekken stond verwees gewoon naar de rekken ..zo van daar hant het ...toen mijn moeder vroeg of ze even kon helpen of ze de broeken mocht aanpassen omdat ze niet zeker meer was van de maat , was de dame heel onbeleefd en zei dat mijn moeder wel achter een rek mocht staan of naar toilet gaan , maar helpen kon ze niet. Achter een rek ( dat voor een raam stond !!) vond mijn moeder niet alles en naar toilet met een rolstoel om alleen te gaan passen zat er ook niet in. Dus dan maar teleurgesteld en wat vernederd terug naar haar kamer.
Ik denk dan maar , als je naar een rusthuis gaat om wat te verdienen dan moet je bereid zijn wat extra te doen ..die mensen zijn daar heel dankbaar voor !!!!
Als is het maar een glimlach hé !! Oh ja ...vele oudere mensen zijn die euro nog niet gewend .....bedragen kennen in de oude munt is ook wel handig dan .

sorry voor het lange verhaal ...maar het is gewoon leuk voor de oudere mensen dat ze wat in de watten worden gelegd ....[/code]
Dolfijn

Héél erg bedankt voor de tips, ik ga die zeker hanteren want zoals je zegt voor oude mensen is het zeker niet evident en als ik die service kan geven om alleen maar toffe reakties te krijgen is dat maar een kleintje he))))
Heel erg bedankt

Fanny

Fanny
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Fanny » vr 08 dec 2006 12:42

Hallo

De kerstmarkt van het bejaardentehuis, is heel erg goed meegevallen. Der werd door de bejaarden zelf niet echt gekocht vanwege budget. Maar het personeel en enkele mensen met kleinkinderen hebben het een en ander gekocht, heb 215€ verdient!!!!! Dus vind ik dat ook héél erg goed meevallen he haha.

Het waren allemaal heel lieve mensen en ik heb veel positieve reakties gekregen van iedereen)))) En dat doet wel véél vind ik haha.

Nu donderdag een avondje en dan al mijn bestellingen afmaken en het zal erop zitten voor 2006! Maar ben al héél erg tevreden met wat ik al heb verkocht)))))

Fanny

Gesloten