En het was errug leuk! Ik heb niet de standaard party gedaan met alleen sieraden, maar had ook decoratie meegenomen van m'n moeders winkeltje. Wat fotolijsten, waxineglazen, kaarsen, herftstpoppetjes. Alles in kleuren die ik bij mij sieraden/kettingen kon etaleren. Heb voor 35 euro decoratie verkocht en voor 200 van mezelf! Er waren 9 dames, dus helemaal niet gek! Het was boven verwachting! Iedereen was ook erg enthousiast. Vonden me ook goedkoop (en had de nieuwe spullen al wat duurder gemaakt dan ik normaal doe...). Moet ook nog 2 paar oorbellen en 2 armbanden op bestelling maken.
Heb er nog geen andere party's uitgesleept, maar wel bij iedereen een kaartje in het zakje gedaan met mijn telefoon en e-mail er op. Misschien komt er nog wat uit?!
Ik heb de gastvrouw 10% korting op haar aankopen gegeven en in het begin heb ik haar een glazen thermometer gegeven (zo'n geval met van die gekleurde bolletjes er in) met een kaartje erbij; "bedankt voor de warme ontvangst".
Baal alleen dat ik een ketting van mezelf (mijn favoriete paarse geknoopte ketting), die ik nog snel als voorbeeld in mijn tas had gegooid, kwijt ben. Kan hem nergens meer vinden! De tas al wel 5 keer nagekeken, in de auto gezocht (tas was nog even omgevallen), nergens te vinden! Kon hem daar al niet vinden toen ik hem wilde laten zien. Hoop dat ze morgen bellen dat hij uit mijn tas was gevallen en onder de gordijnen lag ofzo! En ben een armband en ketting kwijt, maar hoop dat ik die gewoon bij m'n moeder in de winkel vergeten ben! Of dat de ketting al verkocht was bij m'n moeder. Ik heb alleen het idee dat de gastvrouw hem gepast heeft voor iedereen er was, zij dacht zelf dat ze een andere gepast had.
Zal nog wel foto's posten, maar ga nu eerst lekker naar bed!
Vandaag (31-10) eerste party gehad
Groetjes,
Loura
Sieraden maken is geen hobby maar een verslaving...
Loura
Sieraden maken is geen hobby maar een verslaving...
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer: