De vorige keer was meer een testversie eigenlijk, en we hadden enkel vrienden en familie uitgenodigd, alles bij elkaar zo'n 30 mensen. Deze keer komen ook de buren, kennissen, enz... Ik had papier gekocht waarvan ik dacht dat het voor 80 uitnodigingen zou zijn, is het maar voor 40, veel te weinig dus

Ik heb ook visitekaartjes en cadeaubons laten drukken. Daar is toch wel vraag naar bij mij. Die zijn dan wel pas verkrijgbaar vanaf 15 euro ofzo, daar ben ik nog niet goed aan uit.
Al bij al heb ik dus al meer dan 40 euro gespendeerd aan de voorbereidingen en dan heb ik dus nog geen hapjes en drankjes

Er zijn al veel mensen die gevraagd hebben naar het open huis, ook mensen die niet eens uitgenodigd waren de vorige keer en er gaat niemand op vakantie dan dus ik denk (en hoop)dat ik deze keer de 600 euro wel haal

Een ander probleempje is dat ik geen plek meer heb voor al mijn juwelen. Ik heb nu meer dan 100 kettingen gemaakt (wel al een heel deel terug verkocht) en een stuk of 60 armbanden, 70 paar oorbellen, 30 gsm-hangers,... heel erg veel dus

Naja genoeg gepraat erover, op naar 18 nov. Wat is dat voorbereiden toch ongeloofelijk veel werk met boekhouden en inventariseren en fotos enz