open bedrijven dag 1/10

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Gebruikersavatar
Madelief
Bead Chatter
Berichten:3625
Lid geworden op:do 27 mei 2004 12:26
Locatie:Mechelen - België
open bedrijven dag 1/10

Bericht door Madelief » ma 02 okt 2006 16:52

Hallo allemaal

gisteren was het open bedrijvendag in België, dat houdt in dat bedrijven hun deuren open stellen zodat je eens een kijkje achter de schermen kan nemen. Zoals elk jaar ging ik gisteren kinderen grimeren bij mijn oom en tante, maar ik had ook wat juwelen mee om te verkopen. Vorig jaar had me dat iets rond de 50 euro opgeleverd en dit jaar dacht ik (ruwe schatting) iets tussen 60 en 70 euro, maar 's avonds was het tegendeel waar: 135 euro heb ik verdiend!!! Ik had nog meer kunnen verdienen, maar één ketting heb ik voor een familieprijs verkocht en één armbandje heb ik kado gegeven aan een meisje van 15 waarvan ik weet dat ze het thuis niet breed hebben. Ze waren er beiden dolgelukkig mee :D

Ik ben zelf ook heel tevreden natuurlijk :wink: Er hebben ook heel veel mensen mijn kaartje meegenomen!!

Gebruikersavatar
Moei-Quai
Bead Dreamer
Berichten:576
Lid geworden op:zo 07 nov 2004 16:08
Locatie:Maarssen
Contacteer:

Bericht door Moei-Quai » ma 02 okt 2006 17:47

Wat goed zeg! Leuk is dat zo'n groot bedrag en helemaal als je er niet op rekent! En wat lief dat je dat armbandje weggegeven hebt :yes:
Nu maar hopen dat je kaartjes hun werk gaan doen ;)
Bye bye,
Roos

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » ma 02 okt 2006 17:52

Wat een succes!! En ik vind het ook erg knap van je dat je die armband hebt weggegeven, daar zal je dat meisje wel heel erg blij mee hebben gemaakt!Echt een mooi gebaar!

Gebruikersavatar
samira
Bead Fanatic
Berichten:1898
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 12:04

Bericht door samira » ma 02 okt 2006 21:22

Knap 'gewerkt' dame ... lekkere bulk centen verdiend ... familieprijsje gemaakt ... cadeautje weggegeven! Goed gedaan! :applaus:
Groetjes Wendy

Gebruikersavatar
Fieke
Bead Brilliant
Berichten:2939
Lid geworden op:zo 05 sep 2004 21:03
Locatie:België
Contacteer:

Bericht door Fieke » ma 02 okt 2006 21:56

Wauw Sara dat was wel een geslaagde dag voor jou denk ik!!
Dat kadootje voor dat meisje is wel heel erg lief van jou!!
Ik kan me het lachende gezichtje al voorstellen, is net als wanneer ik mijn achternichtjes iets kado doe..

Hopelijk krijg je nu ook nog wat bestellingen van de mensen die je kaartje hebben meegenomen..

Gesloten