ben weer druk bezig met de voorbereidingen voor een open huis.
De uitnodigingen zijn inmiddels de deur uit, ik wil nog wel het een en ander maken voor het zover is.
Het forum gebruik ik dan ook als checklist en ideeënbron.
Een portfolio lijkt me ook wel leuk, maar of me dat nog gaat lukken voor die tijd...
Op m'n lijstje staat met koeienletters: FOTO'S MAKEN, dat was ik de vorige keer vergeten.
Ik ben heel benieuwd of de mensen die de vorige (eerste) keer kwamen, nu weer komen.
Wie van jullie heeft hier ervaring mee?
Groetjes, Nineke
open huis 12 oktober
- especially-sierada
- Bead Fan
- Contacteer:
Ja, ik wil jullie graag op de hoogte houden.
Daarvoor moet ik wel mijn man even lief aankijken om foto's op dit forum te zetten, ik ben namelijk een verschrikkelijke digibeet.
Weten jullie ook gelijk de reden dat ik nog nooit een sieraad heb laten zien, maar ik wil het nog wel een keer leren.
In mijn omgeving is iedereen weer heel enthousiast, ik verwacht zeker 50
mensen op mijn open dag.
Ik heb ook een bedankkadootje gekocht voor iedereen, een leuk kaarsje in stenen potje in herfstkleurtje. (Blokker, 6 voor 1,99) Die moet ik nog allemaal per stuk gaan verpakken in plastic folie, strikje erom, kaartje eraan....
En verder natuurlijk nog een week de tijd om wat sieraden bij te maken.
groetjes, Nineke
Daarvoor moet ik wel mijn man even lief aankijken om foto's op dit forum te zetten, ik ben namelijk een verschrikkelijke digibeet.
Weten jullie ook gelijk de reden dat ik nog nooit een sieraad heb laten zien, maar ik wil het nog wel een keer leren.
In mijn omgeving is iedereen weer heel enthousiast, ik verwacht zeker 50
mensen op mijn open dag.
Ik heb ook een bedankkadootje gekocht voor iedereen, een leuk kaarsje in stenen potje in herfstkleurtje. (Blokker, 6 voor 1,99) Die moet ik nog allemaal per stuk gaan verpakken in plastic folie, strikje erom, kaartje eraan....
En verder natuurlijk nog een week de tijd om wat sieraden bij te maken.
groetjes, Nineke
- especially-sierada
- Bead Fan
- Contacteer: