Vaste klanten acties ?
- marionvankints
- Bead Interested
Ik verkoop mijn sieraden ook via Marktplaats en sommige mensen kopen voor een 2e of 3e keer een sieraad bij mij (ook via mijn website).
Nu zit ik te denken aan een soort "vaste klanten" actie. Maar ik vind het moeilijk om te beslissen wat je de klant dan kunt geven. Korting bij besteding van een bepaald (totaal) bedrag of een aardigheidje meesturen (mobielhanger, wine charm)?
Is er iemand van jullie die ook iets doet voor vaste klanten?
Nu zit ik te denken aan een soort "vaste klanten" actie. Maar ik vind het moeilijk om te beslissen wat je de klant dan kunt geven. Korting bij besteding van een bepaald (totaal) bedrag of een aardigheidje meesturen (mobielhanger, wine charm)?
Is er iemand van jullie die ook iets doet voor vaste klanten?
Groetjes Marion
Groetjes Marion
Ik geef mijn echte vaste klanten een korting van 10% op het bestedingsbedrag. Ze vinden dit altijd zo leuk, dat ze terug blijven komen!
Op een braderie geef ik er altijd een leuk tasje bij en bij een hoog bestedingsbedrag een klein presentje zoals mobielhanger/sleutelhanger etc..
Op een braderie geef ik er altijd een leuk tasje bij en bij een hoog bestedingsbedrag een klein presentje zoals mobielhanger/sleutelhanger etc..
kralengroetjes, Esther
- cleo3-3
- Bead Dreamer
- Contacteer:
ik stuur regelmatig eens een mail naar mijn vaste klanten met een of andere actie
eens % korting
Dan eens eens enkele juwelen aan een speciale prijs
of ketting met gratis armband of oorringen
ook stuur ik telkens ik enkele nieuwe modellen heb een mail met foto's
zodat ze op de hoogte blijven
en dit werkt wel redelijk goed
eens % korting
Dan eens eens enkele juwelen aan een speciale prijs
of ketting met gratis armband of oorringen
ook stuur ik telkens ik enkele nieuwe modellen heb een mail met foto's
zodat ze op de hoogte blijven
en dit werkt wel redelijk goed
groetjes hilde
- marionvankints
- Bead Interested
Dat is een goede tip, het mailen van foto's van nw sieraden en acties. Vragen jullie dan eerst of zij dit leuk zouden vinden of doe je het gewoon?
En een kortingspercentage van 10 % lijkt mij ook fair om te geven. Ik wil er alleen even over nadenken of ik dat automatisch bij elke bestelling doe of dat ik er een soort spaarsysteem van maak.....
Maar bedankt voor jullie reacties!
En een kortingspercentage van 10 % lijkt mij ook fair om te geven. Ik wil er alleen even over nadenken of ik dat automatisch bij elke bestelling doe of dat ik er een soort spaarsysteem van maak.....
Groetjes Marion
Groetjes Marion
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Je moet het eerst vragenmarionvankints schreef:Dat is een goede tip, het mailen van foto's van nw sieraden en acties. Vragen jullie dan eerst of zij dit leuk zouden vinden of doe je het gewoon?
- cleo3-3
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Je moet het eerst vragen
Als je dat niet doet stuur je commerciele e-mail zonder toestemming en dat mag zelfs niet.[/quote]
ik vraag altijd als hun bestelling afgehandeld is of ze op de hoogte wensen te blijven van nieuwigheden
zelfs al komt het niet tot een verkoop, dan vraag ik ookof ze nog interesse hebben
was er nu niks dat ze mooi vonden, dan vinden ze later misschien wel iets
ik vraag altijd als hun bestelling afgehandeld is of ze op de hoogte wensen te blijven van nieuwigheden
zelfs al komt het niet tot een verkoop, dan vraag ik ookof ze nog interesse hebben
was er nu niks dat ze mooi vonden, dan vinden ze later misschien wel iets
groetjes hilde
- cleo3-3
- Bead Dreamer
- Contacteer:
daar doe ik niks mee
ik weet van de meeste klanten niet wanneer ze jarig zijn
en ik vind dat te persoonlijke informatie om aan mensen te vragen die je niet echt kent
vn vrienden en familie weet ik dat natuurlijk wel
En sommige krijgen zo dan wel eens een kadootje van mij persoonlijk dan
ik weet van de meeste klanten niet wanneer ze jarig zijn
en ik vind dat te persoonlijke informatie om aan mensen te vragen die je niet echt kent
vn vrienden en familie weet ik dat natuurlijk wel
En sommige krijgen zo dan wel eens een kadootje van mij persoonlijk dan
groetjes hilde
Als het een vriendin is van jou zou ik er zeker iets leuk bij doen, oorbellen, of een leuk armbandje, een sleutelhanger of een wijnring met kralen en zo zijn er nog tig kleinere pronkstukjes te bedenken,Fieke schreef:Ja het is een vriendin van mij.
Ze heeft pas een ketting besteld.
Ik dacht eraan om er bijpassende oorbellen bij te maken en haar die kado te doen..
gewoon doen word echt gewaardeerd.
En een klant die regelmatig koopt kun je best eens een kleine attentie meegeven om dat ze veel koopt of zo,
Gewoon doen wat je hart je ingeeft. SUCCES
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Ik doe ook altijd iets als een klant verjaart en ik weet ervan. Dan stuur ik een kaartje van de 'zaak' en een klein cadeautje zoals enkele wijnglasringen. Die heb ik nu een paar keer gegeven omdat veel mensen niet weten wat het is.
Ik doe ook regelmatig acties via mijn nieuwsbrief zoals nu met mijn nieuwe site.
Ik vind dat soort klantenbinding belangrijk, maar natuurlijk mag je er zelf geen verlies aan doen. Ik laat ook zelf de uitnodigingen voor een party drukken zodat de gastvrouw die enkel moet uitdelen.
Ik doe ook regelmatig acties via mijn nieuwsbrief zoals nu met mijn nieuwe site.
Ik vind dat soort klantenbinding belangrijk, maar natuurlijk mag je er zelf geen verlies aan doen. Ik laat ook zelf de uitnodigingen voor een party drukken zodat de gastvrouw die enkel moet uitdelen.
Ik heb bijpassende oorbellen gemaakt bij de ketting en ze was er echt heel erg blij mee.Fieke schreef:Ja het is een vriendin van mij.
Ze heeft pas een ketting besteld.
Ik dacht eraan om er bijpassende oorbellen bij te maken en haar die kado te doen..
Enkele dagen geleden is er nog een vriendin van mij verjaart en haar heb ik een leuke beadie kado gedaan, ook zij was heel blij ermee
(ze heeft zelfs al reclame gemaakt voor mij)