sieradenparty

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
annemiek
Bead Interested
sieradenparty

Bericht door annemiek » za 19 aug 2006 13:17

Ik ben gevraagd om een sieradenparty bij iemand thuis te geven, nu kreeg ik net een mailtje dat er zowiezo al 30 mensen komen. Dus ik moet hard aan de slag om van alles te maken. Nu vroeg ik me af, geven jullie de gastvrouw ook wat, want zij regelt toch de mensen. Ik ben wel van plan iets te geven, of wat uit te laten zoeken, maar hoe doen jullie dat, bv een percentage van wat er verkocht is, of maak je speciaal wat voor de gastvrouw?

groetjes Annemieke

alida
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door alida » za 19 aug 2006 13:27

Ik zou niet iets maken voor de gastvrouw, want je weet nooit wat diegene leuk vindt.

Je kunt haar sowieso 10 of 20 % korting geven op datgene wat zij uitzoekt of 10 of 20 % korting op het verkochte bedrag.

Wel gaaf hoor zo'n sieradenparty met 30 personen.
Groetjes
Alida

annemiek
Bead Interested

Bericht door annemiek » za 19 aug 2006 13:49

Ja ik vind het echt gaaf, is mijn eerste party hihihi en dan meteen zoveel mensen, schrok er even van toen ik dat mailtje net kreeg.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 19 aug 2006 13:52

:idea: Als je de zoekfunctie even gebruikt dan zie je dat er al meerdere topics met dezelfde vraag zijn geweest.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

annemiek
Bead Interested

Bericht door annemiek » za 19 aug 2006 14:13

Ok dank je voor de tip, had er even niet aan gedacht.

cleo3-3
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door cleo3-3 » za 19 aug 2006 14:49

ja er zijn hier inderdaad al andere topics over,

maar waarom zo snel verwijzen naar een andere topic, of de zoekfunctie

ik denk dat deze dame heel blij is met haar party en dat wil delen met de mensen op het forum

het is tenslotten een forum om met elkaar in kontact te komen en te kletsen en niet alleen om eens its op te zoeken

en deze site is al zo uitgebreid ( en daar ben ik blij om ) dat het soms moeilijk word om precies te vinden wat je zoekt
Zonder er heel veel tijd in te steken

Dit even ter zijde
en ook sorry als dit op de verkeerde plaats staat

VERDER WENS IK JE NOG VEEL PLEZIER MET HET VOORBEREIDEN VAN JE PARTY
groetjes hilde

madebyme
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door madebyme » za 19 aug 2006 15:30

ben het wel met je eens!

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » za 19 aug 2006 15:46

Ik vind dat moeilijk te zeggen. Want er zijn al erg veel topics waar mensen hun best gedaan hebben om iets te zeggen over sieradenparty's. Dan kan je dat toch beter opzoeken dan hen vragen om het nog eens te doen?

annemiek
Bead Interested

Bericht door annemiek » za 19 aug 2006 15:47

Cleo daar heb je wel gelijk in, heb inmiddels wat opgezocht, maar het zijn vaak vragen van mensen, maar ik ben nu gewoon benieuwd en daar heb ik nog niet echt een antwoord op kunnen vinden, hoe degene die party's geven het doen met eventueel een kado voor de gastvrouw.

Annemarie!
Bead Fan

Bericht door Annemarie! » za 19 aug 2006 16:03

wat je zou kunnen doen is de gastvrouw aan het eind bv 10% van het totaal verkochte bedrag iets uit laten zoeken als er bv voor 150 verkocht is kan ze iets uitzoeken voor 15.
Je kunt dat het beste voor het eind bewaren anders koop ze dingen niet omdat ze het toch krijgt.
en veel plezier natuurlijk!
groetjes Annemarie :-)

annemiek
Bead Interested

Bericht door annemiek » za 19 aug 2006 16:09

Ja aan zoiets zat ik ook te denken.

Kiki
Bead Lover

sieradenparty

Bericht door Kiki » za 19 aug 2006 22:23

Hallo Annemieke,

De gastvrouw krijgt van mij 10% van de opbrengst van die avond die ze mag besteden voor de aankoop van een sieraad naar keuze. Dat weet ze al vantevoren. Dus als ik voor 400,00 verkoop krijgt zij 40 euro korting op het sieraad dat zij wil aanschaffen.
Ik las dat je voor een 1e party 30 mensen hebt. Da's heel mooi. Mijn ervaring is dat dat een beetje erg veel is. Op mijn 1ste party kwamen er 27 mensen. Op het eind van de avond had ik een kop als een ketel en achteraf bezien vond ik dat ik ook niet aan iedereen genoeg tijd had kunnen besteden.
Nu vraag ik de gastvrouw om te zorgen voor minimaal 10 en maximaal 15 personen. Dit gaat veel beter (bij mij dan) ik kan met iedereen praten en wat meer inlichtingen geven. De verkoop is nu met minder personen per party hoger.
Misschien is het een optie om de party over 2 avonden te verdelen? Of de avond in 2en te delen? (ook nog erg druk hoor)
Groetjes en in ieder geval veel succes.
The next bracelet is just a bead away

Afbeelding

annemiek
Bead Interested

Bericht door annemiek » za 19 aug 2006 23:06

Nou ik weet natuurlijk niet hoe het hierbij gaat , maar mijn ervaring bv met make up party's en glasparty's waar ik zelf wel eens naar toe ben geweest is dat er ook nog wel veel mensen af zeggen. Ik laat het die eerste keer maar gewoon over me heen komen denk ik, ik zie wel hihihihi Als ik eraan denk heb ik wel de kriebels hoor, maar heb er ontzettend veel zin in.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 20 aug 2006 01:20

cleo3-3 schreef:ja er zijn hier inderdaad al andere topics over,

maar waarom zo snel verwijzen naar een andere topic, of de zoekfunctie ...
Omdat er, als je zoekt op "gastvrouw", al 42 topics over zijn geweest.

Bovendien vraagt Annemiek
Annemiek schreef:"Ik ben wel van plan iets te geven, of wat uit te laten zoeken, maar hoe doen jullie dat, bv een percentage van wat er verkocht is, of maak je speciaal wat voor de gastvrouw?"
dus dan vind ik mijn verwijzing naar de zoekfunctie (die dus 42 hits oplevert) niet zo vreemd.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

cleo3-3
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door cleo3-3 » di 22 aug 2006 08:50

Esther schreef:
cleo3-3 schreef:ja er zijn hier inderdaad al andere topics over,

maar waarom zo snel verwijzen naar een andere topic, of de zoekfunctie ...
Omdat er, als je zoekt op "gastvrouw", al 42 topics over zijn geweest.

Daar heb je volledig gelijk ik, er is een heel groot aanbod over vanalles, maar dat bedoel ik niet

het gaat over het feit dat er zo SNEL verwezen word

volgens mij begint iemand een topic ten eerste om iets te weten te komen of de mening van een ander te weten

en ten tweede denk ik dat iedereen die een topic plaatst ook wel graag enige reactie van andere leden krijgt

als er direct een verwijzing is naar een ander topic dan komen er ook geen reacties meer
En dat vind ik nou net niet leuk als er gen reactie meer komt op mijn topic
groetjes hilde

Gesloten