sieradenparty
Ik ben gevraagd om een sieradenparty bij iemand thuis te geven, nu kreeg ik net een mailtje dat er zowiezo al 30 mensen komen. Dus ik moet hard aan de slag om van alles te maken. Nu vroeg ik me af, geven jullie de gastvrouw ook wat, want zij regelt toch de mensen. Ik ben wel van plan iets te geven, of wat uit te laten zoeken, maar hoe doen jullie dat, bv een percentage van wat er verkocht is, of maak je speciaal wat voor de gastvrouw?
groetjes Annemieke
groetjes Annemieke
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- cleo3-3
- Bead Dreamer
- Contacteer:
ja er zijn hier inderdaad al andere topics over,
maar waarom zo snel verwijzen naar een andere topic, of de zoekfunctie
ik denk dat deze dame heel blij is met haar party en dat wil delen met de mensen op het forum
het is tenslotten een forum om met elkaar in kontact te komen en te kletsen en niet alleen om eens its op te zoeken
en deze site is al zo uitgebreid ( en daar ben ik blij om ) dat het soms moeilijk word om precies te vinden wat je zoekt
Zonder er heel veel tijd in te steken
Dit even ter zijde
en ook sorry als dit op de verkeerde plaats staat
VERDER WENS IK JE NOG VEEL PLEZIER MET HET VOORBEREIDEN VAN JE PARTY
maar waarom zo snel verwijzen naar een andere topic, of de zoekfunctie
ik denk dat deze dame heel blij is met haar party en dat wil delen met de mensen op het forum
het is tenslotten een forum om met elkaar in kontact te komen en te kletsen en niet alleen om eens its op te zoeken
en deze site is al zo uitgebreid ( en daar ben ik blij om ) dat het soms moeilijk word om precies te vinden wat je zoekt
Zonder er heel veel tijd in te steken
Dit even ter zijde
en ook sorry als dit op de verkeerde plaats staat
VERDER WENS IK JE NOG VEEL PLEZIER MET HET VOORBEREIDEN VAN JE PARTY
groetjes hilde
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
-
- Bead Fan
wat je zou kunnen doen is de gastvrouw aan het eind bv 10% van het totaal verkochte bedrag iets uit laten zoeken als er bv voor 150 verkocht is kan ze iets uitzoeken voor 15.
Je kunt dat het beste voor het eind bewaren anders koop ze dingen niet omdat ze het toch krijgt.
en veel plezier natuurlijk!
Je kunt dat het beste voor het eind bewaren anders koop ze dingen niet omdat ze het toch krijgt.
en veel plezier natuurlijk!
groetjes Annemarie 

sieradenparty
Hallo Annemieke,
De gastvrouw krijgt van mij 10% van de opbrengst van die avond die ze mag besteden voor de aankoop van een sieraad naar keuze. Dat weet ze al vantevoren. Dus als ik voor 400,00 verkoop krijgt zij 40 euro korting op het sieraad dat zij wil aanschaffen.
Ik las dat je voor een 1e party 30 mensen hebt. Da's heel mooi. Mijn ervaring is dat dat een beetje erg veel is. Op mijn 1ste party kwamen er 27 mensen. Op het eind van de avond had ik een kop als een ketel en achteraf bezien vond ik dat ik ook niet aan iedereen genoeg tijd had kunnen besteden.
Nu vraag ik de gastvrouw om te zorgen voor minimaal 10 en maximaal 15 personen. Dit gaat veel beter (bij mij dan) ik kan met iedereen praten en wat meer inlichtingen geven. De verkoop is nu met minder personen per party hoger.
Misschien is het een optie om de party over 2 avonden te verdelen? Of de avond in 2en te delen? (ook nog erg druk hoor)
Groetjes en in ieder geval veel succes.
De gastvrouw krijgt van mij 10% van de opbrengst van die avond die ze mag besteden voor de aankoop van een sieraad naar keuze. Dat weet ze al vantevoren. Dus als ik voor 400,00 verkoop krijgt zij 40 euro korting op het sieraad dat zij wil aanschaffen.
Ik las dat je voor een 1e party 30 mensen hebt. Da's heel mooi. Mijn ervaring is dat dat een beetje erg veel is. Op mijn 1ste party kwamen er 27 mensen. Op het eind van de avond had ik een kop als een ketel en achteraf bezien vond ik dat ik ook niet aan iedereen genoeg tijd had kunnen besteden.
Nu vraag ik de gastvrouw om te zorgen voor minimaal 10 en maximaal 15 personen. Dit gaat veel beter (bij mij dan) ik kan met iedereen praten en wat meer inlichtingen geven. De verkoop is nu met minder personen per party hoger.
Misschien is het een optie om de party over 2 avonden te verdelen? Of de avond in 2en te delen? (ook nog erg druk hoor)
Groetjes en in ieder geval veel succes.
Nou ik weet natuurlijk niet hoe het hierbij gaat , maar mijn ervaring bv met make up party's en glasparty's waar ik zelf wel eens naar toe ben geweest is dat er ook nog wel veel mensen af zeggen. Ik laat het die eerste keer maar gewoon over me heen komen denk ik, ik zie wel hihihihi Als ik eraan denk heb ik wel de kriebels hoor, maar heb er ontzettend veel zin in.
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Omdat er, als je zoekt op "gastvrouw", al 42 topics over zijn geweest.cleo3-3 schreef:ja er zijn hier inderdaad al andere topics over,
maar waarom zo snel verwijzen naar een andere topic, of de zoekfunctie ...
Bovendien vraagt Annemiek
dus dan vind ik mijn verwijzing naar de zoekfunctie (die dus 42 hits oplevert) niet zo vreemd.Annemiek schreef:"Ik ben wel van plan iets te geven, of wat uit te laten zoeken, maar hoe doen jullie dat, bv een percentage van wat er verkocht is, of maak je speciaal wat voor de gastvrouw?"
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- cleo3-3
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Omdat er, als je zoekt op "gastvrouw", al 42 topics over zijn geweest.Esther schreef:cleo3-3 schreef:ja er zijn hier inderdaad al andere topics over,
maar waarom zo snel verwijzen naar een andere topic, of de zoekfunctie ...
Daar heb je volledig gelijk ik, er is een heel groot aanbod over vanalles, maar dat bedoel ik niet
het gaat over het feit dat er zo SNEL verwezen word
volgens mij begint iemand een topic ten eerste om iets te weten te komen of de mening van een ander te weten
en ten tweede denk ik dat iedereen die een topic plaatst ook wel graag enige reactie van andere leden krijgt
als er direct een verwijzing is naar een ander topic dan komen er ook geen reacties meer
En dat vind ik nou net niet leuk als er gen reactie meer komt op mijn topic
groetjes hilde