Wat doe je op een sieradenparty????

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Peeke
Bead Dreamer
Wat doe je op een sieradenparty????

Bericht door Peeke » wo 16 aug 2006 17:20

Ik krijg nogal veel de vraag of ik geen party wil geven om mijn juwelen te verkopen. Als mijn moeder (ik woon te klein) een tupperware geeft dan stal ik achteraf al mijn juweeltjes eens uit en verkoop ik wel wat hoor!!!

Maar nu is mijn vraag, als je zo een sieradenparty geeft, dan kun je toch niet veel meer doen dan ook je sieraden uit te stallen en er wat uitleg bij geven. Of ben ik nu niet creatief genoeg?

Wat doen jullie zoal nog op een party!!!! Ik weet nog niet of ik het ga doen hoor, maar ik ben wel nieuwschierig :wink: :wink: :wink:
Groetjes peeke

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » wo 16 aug 2006 17:30

ik heb zelf nog nooit een sieradenparty bijgewoont, maar volgens mij wordt er vooral gepast :wink:
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » wo 16 aug 2006 18:26

Meer hoef je ook niet te doen. Een sieradenparty duurt meestal ook maar een uur of anderhalf uur denk ik. Achteraf blijven de gasten vaak nog kletsen enz maar het echte juwelenstuk is korter. Tenzij je allerlei stijlen laat zien natuurlijk.

Fanny
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Fanny » wo 16 aug 2006 19:29

Ik heb er reeds twee gegeven wel bij een vriendin en zij zag het grootser dan ik)))
Twas in de tuin te doen en iedereen sprong letterlijk en figuurlijk op mijn tafel, alles werd gepast en aangeraakt en iedereen was heel enthousiast. Ik dacht eerst van ja ik ga me moeten voorstellen maar....dat heb ik dus niet moeten doen. Mijn vriendin deed dit en twas al direct een goede start. Het enieg wat ik moest doen is helpen met de slotjes, wat uitleg geven en ontvangen )))))
Tgeeft héél lang geduurt na het passen (ongeveer 1.30) want zij had voor iedereen ook nog hapjes en drank voorzien dat het al heel snel middernacht was eer iedereen weg ging, en dan moest ik nog alles opruimen :shock: twas zooooo laat dat ik zelfs een armbandje liet liggen (tis al terecht hoor))))
Maar op zich duurt het niet lang hoor))))

Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))

Gesloten