Sieraden party, hebben jullie nog enkele tips?
Hallo,
Ik wil over een tijdje mijn eerste sieraden party geven. Als eerste wil ik die voor familie en kennissen organiseren. Ook heb ik voorgesteld dat er altijd andere mensen welkom zijn. Ik heb dan nog niet zo'n groot assortiment, die ik groter begin te maken. Want met ruim 18 producten gaat het niet. Er moet een brede keuze zijn in sieraden. Ook ga ik halsjes maken voor de kettingen, ringenhouders en houder voor de armbandjes. De telefoonsieraden wilde ik op een prikbord hangen, maar dan wel met een stof er over heen. Zodat je dat lelijke bruin niet ziet.
Dat is zo'n beetje mijn plan. Hebben jullie misschien nog handige tips of ideeën?
Ik wil over een tijdje mijn eerste sieraden party geven. Als eerste wil ik die voor familie en kennissen organiseren. Ook heb ik voorgesteld dat er altijd andere mensen welkom zijn. Ik heb dan nog niet zo'n groot assortiment, die ik groter begin te maken. Want met ruim 18 producten gaat het niet. Er moet een brede keuze zijn in sieraden. Ook ga ik halsjes maken voor de kettingen, ringenhouders en houder voor de armbandjes. De telefoonsieraden wilde ik op een prikbord hangen, maar dan wel met een stof er over heen. Zodat je dat lelijke bruin niet ziet.
Dat is zo'n beetje mijn plan. Hebben jullie misschien nog handige tips of ideeën?
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Hihi sieradenparty's zijn echt leuk. Ten eerste zou ik zeggen bedenk even wat je wil zeggen voor ze beginnen kijken. Het kan dat niet iedereeen samen binnekomt en meteen op de tafel afgaat dan heb je geen praatje maar dan vinden ze dat dus ook niet erg. Als iemand iets wil weten, dan vragen ze dat
Ik kreeg vragen zoals: hoe ben je begonnen en wat wil je er in de toekomst mee bereiken, beetje de standaard vragen denk ik.
Het viel mij ook op dat het koop gedeelte snel voorbij was, iedereeen keek en zag ook meteen wat ze graag hadden of pasten 2 dingen ofzo. Zorg zeker voor een spiegel of 2 dus. Mensen gaan wel meer aan elkaar vragen of ze met iets staan, maar spiegels zijn zeker nodig :d HEtzelfde trouwens voor goed licht.
Ik had op voorhand papieren zakjes versierd met een strikje en daar ook 2 papiertjes ingestoken: eentje met voorschriften zoals geen parfum op het juweel en eentje om te bedanken voor hun aankoop en mijn contactgegevens. Wat je ook maakt, zorg dat het snel gaat tijdens de party
Zorg ook voor genoeg wisselgeld :d Dat je zeker 1 keer kan teruggeven op 50 euro, veel kans dat iemand daar mee wil betalen.
Haha ik blijf maar doortypen lmaar als ik iemand ermee kan helpen
Lees ook het sieradenverkopen forum eens door, hier staat een massa aan nuttige tips, bijvoorbeeld gastvrouw model laten spelen en kortingen voor de gastvrouw enz.
Succes
Ik kreeg vragen zoals: hoe ben je begonnen en wat wil je er in de toekomst mee bereiken, beetje de standaard vragen denk ik.
Het viel mij ook op dat het koop gedeelte snel voorbij was, iedereeen keek en zag ook meteen wat ze graag hadden of pasten 2 dingen ofzo. Zorg zeker voor een spiegel of 2 dus. Mensen gaan wel meer aan elkaar vragen of ze met iets staan, maar spiegels zijn zeker nodig :d HEtzelfde trouwens voor goed licht.
Ik had op voorhand papieren zakjes versierd met een strikje en daar ook 2 papiertjes ingestoken: eentje met voorschriften zoals geen parfum op het juweel en eentje om te bedanken voor hun aankoop en mijn contactgegevens. Wat je ook maakt, zorg dat het snel gaat tijdens de party
Zorg ook voor genoeg wisselgeld :d Dat je zeker 1 keer kan teruggeven op 50 euro, veel kans dat iemand daar mee wil betalen.
Haha ik blijf maar doortypen lmaar als ik iemand ermee kan helpen
Succes
Aan de vetgedrukte ideeën had ik nog niet gedacht. Bedankt!Haematodipsia schreef:Hihi sieradenparty's zijn echt leuk. Ten eerste zou ik zeggen bedenk even wat je wil zeggen voor ze beginnen kijken. Het kan dat niet iedereeen samen binnekomt en meteen op de tafel afgaat dan heb je geen praatje maar dan vinden ze dat dus ook niet erg. Als iemand iets wil weten, dan vragen ze dat![]()
Ik had op voorhand papieren zakjes versierd met een strikje en daar ook 2 papiertjes ingestoken: eentje met voorschriften zoals geen parfum op het juweel en eentje om te bedanken voor hun aankoop en mijn contactgegevens. Wat je ook maakt, zorg dat het snel gaat tijdens de party![]()
Haha ik blijf maar doortypen lmaar als ik iemand ermee kan helpenLees ook het sieradenverkopen forum eens door, hier staat een massa aan nuttige tips, bijvoorbeeld gastvrouw model laten spelen en kortingen voor de gastvrouw enz.
Succes
-
Kralenimpressie
- Bead Fan
- Contacteer: