Een tijdje geleden heb ik mijn eerste sieradenparty gehad zoals je een paar topics lager kan lezen. Daarvoor was ik best wel nerveus dat ik niks zou verkopen terwijl ik toch erg veeel werk gestoken had in alles inventariseren en prijskaartjes en fotos enz

Waarschijnlijk zal het 29 juli doorgaan. Ik wilde eerst wachten tot augustus omdat ik dacht dat men dan zijn loon al zou hebben maar blijkt dat iedereen dat wel een andere dag krijgt. :

Op mijn sieradenparty heb ik 10 stuks verkocht en ondertussen heb ik er al 25 ofzo bijgemaakt dus daar geen problemen haha.
Na mijn hele uitleg heb ik nog een vraag. Ik wil aan de uitnodigingen gaan beginnen maar ik heb dus helemaal geen idee wat ik erop zal zetten. Veel fotos van juwelen liever niet want ik ga de uitnodigingen zelf printen en dan kost dat een paar uur en enkele inktcasettes

Als er nog iemand een grappige tip ofzo heeft over een open huis of een leuke ervaring lees ik die ook graag

Als er iemand anders vragen heeft over het houden van een open huis of party, vuur maar af ik doe men best ze te beantwoorden