Vaste klant?

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Nancy79
Bead Dreamer
Contacteer:
Vaste klant?

Bericht door Nancy79 » ma 19 jun 2006 15:50

Helemaal in mijn nopjes! Kreeg vandaag een bestelling voor een ketting en (clip)oorbellen. Deze dame had al eens eerder 2 paar clipoorbellen besteld en daar was ze onwijs blij mee! En nu dit! Leuk heb er echt zin in! Ze heeft voor een bruiloft een oranje/rood pakje gekocht en daar wil ze dus een ketting en oorbellen bij. Ben er best trots op dat mensen zo tevreden zijn dat ze terugkomen (en helemaal als het mensen zijn die ik totaal niet ken!)

Sorry maar dat moest ik even kwijt :wink:

O ja; tips voor oranje/rode ketting en oorbellen zijn altijd welkom! Heb wel iets in gedachten maar moet een beetje bling bling zijn :D :wink:
Groetjes Nancy

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 19 jun 2006 16:32

:applaus: leuk voor je. en wie weet aan hoeveel vrienden ze verteld waar ze het heeft gekocht. ;)
tips heb ik niet, want ik gebruik nooit bling-bling, maar ikzelf vind dat rood-oranje heel mooi kan zijn, heb toevallig oorbellen in die kleuren bij v&d gekocht. misschien kan je mooie tussenzetsels uitkiezen en die vullen met mooie oranje en rode kleuren.

Gesloten