Happy Birthday
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Hmmm het moet vaker lekker weer zijn op verjaardagen en ik moet dan toch vaker weer sneeky mijn sieraden ter tafel brengen ( letterlijk en figuurlijk....) Mijn lief vierde gisteren zijn verjaardag en we konden heerlijk in de tuin, roseetje erbij lekker sfeertje, je kent het
Mijn zus wou nog even een kettinkje zien en heeft meteen een paar oorbellen een horloge, een andere ketting en een beadie meegenomen. Mijn nichtje ook een paar oorbellen en ze heeft samen met mijn tante nog een horloge in bestelling..... zijn verjaardag maakte mij happy 

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- especially-sierada
- Bead Fan
- Contacteer:
leuk is dat he!
Mijn vriendin wilde gisteren een voetbalveter van me hebben, belt ze 10 minuten later op of ik er nog meer heb. Ze had die van haar aan een vriendin verkocht en ze zat op een verjaardag waar nog 10 anderen zo'n ketting wilden.....
Ik ga dus lekker aan de slag!!
Mijn vriendin wilde gisteren een voetbalveter van me hebben, belt ze 10 minuten later op of ik er nog meer heb. Ze had die van haar aan een vriendin verkocht en ze zat op een verjaardag waar nog 10 anderen zo'n ketting wilden.....
Ik ga dus lekker aan de slag!!
kralengroetjes, Esther
Dat is wel tof seg!
Vorig jaar heb ik dat ook voorgehad in de zomer. We gaven een bbq voor onze vrienden en ze vroegen of ik mn sieraden eens wou laten zien. Ik alles op de tafel uitgestald en toen toch ook wel enkele dingen verkocht hoor. Ik vind dat heel tof en zou graag een sieradenparty geven maar dat mag ik niet van mn moeder..
Vorig jaar heb ik dat ook voorgehad in de zomer. We gaven een bbq voor onze vrienden en ze vroegen of ik mn sieraden eens wou laten zien. Ik alles op de tafel uitgestald en toen toch ook wel enkele dingen verkocht hoor. Ik vind dat heel tof en zou graag een sieradenparty geven maar dat mag ik niet van mn moeder..