Iemand ervaring met lievedootjes.nl?

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
dekker
Bead Professional
Berichten:1621
Lid geworden op:di 26 jul 2005 17:59
Locatie:harderwijk

Bericht door dekker » do 11 okt 2007 13:07

@ sara22

ik vind het goed van je dat je hier even je verhaal doet. maar zorg wel dat het niet teveel discussie wordt, daar is dit forum niet voor bedoeld :oops:

@ lievedootjes

je verontschuldigingen klinken allemaal goed, maar als het echt zo is gegaan als sara net vertelde.... en ookal zijn het opstart problemen en komen de mails niet bij jou binnen... jij hebt het opgezet allemaal, het is dus jouw verantwoordelijkheid en een goed excuses naar degene die met jou in zee zijn gegaan vind ik wel op zn plaats. maakt niet uit wat, jij moet wat verzinnen als je wil dat die mensen anders over je gaan denken. er zitten veel leden hier op het forum, als deze negatieve dingen blijven komen zit je snel zonder mensen die met jou willen werken. aan jou de keus
Groetjes Marit

Gebruikersavatar
Bieketjuh
Bead Designer
Berichten:998
Lid geworden op:wo 10 aug 2005 16:27
Locatie:Neerpelt (België)

Bericht door Bieketjuh » do 11 okt 2007 14:47

Het is de eerste keer dat dit topic mij opviel, maar het enige wat mij echt opviel was. Het is een uit de hand gelopen hobby, maar toen ze begon had ze al iemand in dienst :?

Gebruikersavatar
alida
Bead Believer
Berichten:202
Lid geworden op:di 12 okt 2004 08:10
Locatie:Zutphen
Contacteer:

Bericht door alida » ma 19 nov 2007 20:58

Ik heb net dit topic gelezen, maar ik kan de site niet eens openen.

Bestaat ie nog wel??
Groetjes
Alida

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 20 nov 2007 10:12

alida schreef:Ik heb net dit topic gelezen, maar ik kan de site niet eens openen.

Bestaat ie nog wel??
Zie berichtje sara:
How cute, een designer afdoen als zij die niet wist wat zij deed, grappig dit te lezen na anderhalf jaar, de site is inmiddels uit de lucht.
:wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » di 20 nov 2007 11:44

Als de site uit de lucht is en alles is verder afgerond dan sluit ik dit topic maar om nóg meer discusie te voorkomen.

Als ie om wat voor reden dan ook weer open moet: stuur even een PBtje naar Sandra of 1 van de modjes.
~Audrey~

Gesloten