Verkoop via kapster

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
:)Linda:)
Bead Interested
Contacteer:
Verkoop via kapster

Bericht door :)Linda:) » zo 14 mei 2006 15:18

Het was weer eens tijd om naar de kapper te gaan, dus daar zat ik dan (afgelopen vrijdag) in de kappersstoel. De kapster vroeg of ik dit weekend nog wat leuks ging doen en ik vertelde over de sieradenbeurs in Groningen. Zo kwamen we wat aan de praat en legde ik uit dat ik zelf sieraden maak. Haha, dat was nog eens een goede zet! :D Ze kende wel wat mensen die veel van sieraden hielden en ik kon gerust eens wat komen brengen. Dan zou zij ze wel verkopen voor mij!
Ik geloof dat ik nog nooit zo'n leuk kappersbezoek heb gehad! Ik heb echt ontzettend veel zin om wat te gaan verkopen. Maar wat voor sieraden vallen vooral in de smaak? Ik heb veelal geregen kettingen, maar setjes doen het meestal iets beter toch? Kortom: Kom maar op met de adviezen!!! zon2
:D Linda :D

kraaltje
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door kraaltje » zo 14 mei 2006 15:48

mijn ervaring is.
Kettingen.
Dus niet alleen setjes maar ook gewoon alleen een ketting
En met waxkoord die lange die doen het bij mij ook goed
Heb er laatst nog 6 vekocht

Groeten Esther
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » zo 14 mei 2006 16:11

Je moet er ook voor zorgen dat je je juwelen in een vitrinekast mag leggen bij een kapster, anders kunnen ze aangetast worden door de chemische walmen van bvb haarlak.

Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » zo 14 mei 2006 16:11

Tof!

(Ik zit ook altijd te rinkelen met mijn armbanden bij de kapper, maar ze geven geen sjoege bij mij!! :wink: )
Bye bye, Ezther.

Romantica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Romantica » zo 14 mei 2006 16:17

Ik vind het altijd moeilijk omdat ieder zo zijn eigen smaak heeft. Het ligt er ook aan wat voor soort publiek er bij de kapper komt.

Ik zou gewoon van alles en nog wat neerleggen en dan afwachten. Wat dan het meest verkocht wordt kan je de volgende meer van neerleggen.
In ieder geval, veel succes ermee! :lol:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Tessa
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Tessa » zo 14 mei 2006 16:18

Leuk zeg! Ik wil altijd nog een keer een kapper binnenlopen en brutaal vragen of ze interesse hebben voor verkoop van sieraden. Maar ik durf niet zo goed....haha... :lol:
Groetjes van deze kralenverslaafde!

Moei-Quai
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Moei-Quai » zo 14 mei 2006 17:23

Wat leuk voor je!!

Ik heb mijn sieraden ook een tijdje bij mijn kapper gehad.
Helaas is daar tegen oud en nieuw een inbraak geweest waarbij ze de boel ook in de fik hebben gestoken en hebben we het sindsdien even gelaten voor wat het was.

Ik had er van alles en nog wat liggen, van oorbellen tot phonebeadies enz. en eigenlijk werd er van alles wel wat verkocht!
Mijn tip is dus: Leg gewoon neer wat je zelf leuk vind en kijk hoe het gaat!
Veel succes en plezier ermee :D
Bye bye,
Roos

Bead Interested
Contacteer:

Bericht door :)Linda:) » di 16 mei 2006 17:44

Waar ik niet zo zeker van ben is of het in een vitrinekast komt te liggen. De kapster deed nogal vaag daarover, maar wat ik er van begreep kwam zij vaak bij mensen thuis en wou ze daar de sieraden proberen te verkopen. Wat mij trouwens op een nieuwe vraag brengt: Hoe kan ik ze dan het beste meegeven? Een groot prikbord, waar ik anderen wel eens over gehoord heb, lijkt me een beetje onhandig. Maar in een tasje stoppen vind ik ook een beetje vreemd overkomen. Iemand een idee? :lol:

moniek81
Bead Fan

Bericht door moniek81 » wo 17 mei 2006 12:33

in een sieradenrol lijkt mij een goede optie! is makkelijk mee te nemen en ze hoeft het alleen maar uit te rollen en dan hangen al je sieraden er mooi bij!

Bead Interested
Contacteer:

Bericht door :)Linda:) » wo 17 mei 2006 14:12

Hé, das een goed idee :thumb: Daar was ik nog niet opgekomen zeg. Nu nog even kijken of mijn moeder nog een stofje heeft liggen dat ze wel kan missen en anders zelf nog even wat kopen. En dan aan de slag natuurlijk! Bedankt voor de tip.

Diam0nd
Bead Designer

Bericht door Diam0nd » wo 17 mei 2006 17:34

Verdorie zeg, ik lees deze topic.. en herinner ik me dat er afgelopen weekend sieradenbeurs was in Groningen.. had het nog in mn agenda opgeschreven :? .. Ik had het ook zo druk, helemaal niet aan gedacht :doh: .. Wel jammer :( , maarja volgende keer beter..
Maarre, mag ik vragen in welke kapperszaak ze liggen? Misschien ga ik wel een keer kijken als ik er toevallig langskom :D
Groetjes
Afbeelding

Bead Interested
Contacteer:

Bericht door :)Linda:) » wo 17 mei 2006 18:15

Diam0nd schreef:Maarre, mag ik vragen in welke kapperszaak ze liggen? Misschien ga ik wel een keer kijken als ik er toevallig langskom :D
Zoals ik net heb uitgelegd komen ze waarschijnlijk niet in de kapperszaak te liggen, maar neemt de kapster ze mee naar klanten. De kapster was in elk geval van kapperzaak 'de Barbier' aan de van Lenneplaan. Hoewel ik zelf nog erg aan de kwaliteit van mijn sieraden twijfel hoop ik wel wat te verkopen... nagelbijten

Maar ik vind het hartstikke leuk dat jullie allemaal zo veel belangstelling tonen! Bedankt daarvoor :!: En ik ben natuurlijk altijd op zoek naar meer tips :wink:

nienja
Bead Fan
Locatie:"ik heb getwijfeld over Belgie....." ergens in de Noorderkempen!

Bericht door nienja » do 15 jun 2006 19:42

:lol: :wink: nou ik wens je succes!!! :)

bij mij , hier in belgenland, persoonlijk is de verkoop aan het komen!!! op mijn verjaardag, in mei ll verkocht ik mijn eerst!! een mooi geschenk niet??? :P
en nu enkele weken later heb ik er 2 tegelijk verkocht aan een dame hier een beetje verder in de straat,en ook nog eentje op degarageverkoop had ik wat spullen uitgestald, maar ver van de rommel en daar ook eentje!! :lol:
en voor advies; tja het is moeilijk want niet iedereen ziet graag donker of zware juwelen bv. dus steeds schipperen!! toch succes gewenst!!! :wink:

Gesloten