Groetjes Manouk
Opracht
- Manouk
- Bead Starter
- Contacteer:
Mijn neefje doet bijna de communie(28 mei) en ik zou dan voor mijn oma een ketting maken voor bij haar nieuwe kleren. Ik had er 3 gemaakt gewoon om te laten zien en zo, en te kijken wat het mooiste bij haar kleren was. Vanmiddag had ze de buurvrouw op bezoek, had ze reclame zitten maken
,,,dus kwam ik tege de avond daar, vroeg ze of ik misschien ook een keer een ketting voor haar buurvrouw wilde maken, Ik zo Tuurlijk. Maar haar buurvrouw wou me er ook geld voor geven, maar ik weet niet hoeveel ik moet vragen, wat is het gemiddelde wat jullie vragen?
Groetjes Manouk
Groetjes Manouk
Je moet gewoon de kostprijs nemen en daar doe je dan wat bovenop. Als het voor een compleet vreemde is kun je kijken wat een soortgelijke ketting in de winkel zou kosten, is het een bekende dan kun je er gewoon wat op doen...of niet natuurlijk maar voor de buurvrouw van je oma zou ik dat wel doen. dan kan jij straks weer nieuwe spullen kopen.
Groetjes Els,
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Het hangt er ook vanaf of je dit als hobby wil doen of als een klein bedrijfje. In het laatste geval meot je natuurlijk meer vragen om te kunnen groeien en in verband met belastingen enzo. Maar ook als je het slechts als hobby doet meot je goed uitkijken dat je alle kosten berekend. Je hebt bijvoorbeeld ook verzendkosten, je tangetjes, opbergmateriaal, benzin eom de spulletjes te halen enz...
Veel succes verder
Veel succes verder