(rommel)markt

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
especially-sierada
Bead Fan
Contacteer:
(rommel)markt

Bericht door especially-sierada » ma 01 mei 2006 07:36

Ik wil binnenkort met mijn sieraden op een markt gaan staan.
Nou vraag ik me af, hoeveel kettingen zou je dan ongeveer nodig hebben en is het verstandig om sieraden dubbel te hebben, of zal ik van alles maar 1 verkopen, zodat het sieraad uniek blijft?

Wat is jullie mening hierover en wat zijn jullie ervaringen?
Sieraden maken; een uit de hand gelopen hobby!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 01 mei 2006 08:21

ik hoor vaak over een rommelmarkt dat er weinig gekocht wordt en dat ze zelfs proberen af te dingen, dus dan kan je beter een braderie proberen. ;) hoeveel je nodig heb weet ikzelf niet, heb er zelf geen ervaring mee. wel is het misschien nuttig allerlei topics die hier reeds zijn door te lezen, vaak staan er al nuttige tips over het verkopen.

succes!

moniek81
Bead Fan

Bericht door moniek81 » ma 01 mei 2006 12:03

het ligt er een beetje aan hoe groot je kraam is... vorige keer had ik namelijk een gewone markt kraam van 4 bij 1 das dus enorm en dan moet je wel lekker veel hebben om het er een beetj leuk uit te laten zien maar op koninginnedag had ik maar aan kraam van 2 bij 1 daar paste al mijn sieraden maar net op!

markraal
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door markraal » ma 01 mei 2006 20:13

ik heb 1 keer op een rommelmarkt gestaan , maar nooit weer! ze gaan inderdaad afdingen ( en zo veel vraag ik niet ) heb 2 kettingen verkocht aan andere standhouders.
groetjes Markraal

moniek81
Bead Fan

Bericht door moniek81 » ma 01 mei 2006 20:47

het ligt er maar net aan waar je staat denk ik ik heb ontzettend goed verkocht op de koninginne-rommelmarkt!! maar anders moet je misschien braderien proberen

Gesloten