verdikkeme

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
lisza
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door lisza » za 01 apr 2006 09:39

sandra schreef:
Haematodipsia schreef:Ik zou haar wel laten weten hoe het zit bvb een mail sturen met daarin de vraag of ze misschien een andere keer wil omdat je net een hoop kralen speciaal voor haar gekocht hebt en je denkt dat ze echt speciaal zijn enz (beetje ophemelen), en dan hopen dat ze de hint begrijpt. Ik zelf vind dat ze dat eigenlijk niet kan maken.

Natuurlijk heb je nu zelf wel leuke kralen voor als je een keer kinderkettignen wilt gaan maken :lol:
wel goed idee, je kan het altijd proberen!!
Ik heb alleen ene telefoonnummer :? anders was dat wel echt een goed idee inderdaad!
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!

DreamS
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door DreamS » za 01 apr 2006 09:44

Dan bel je haar op :)
Afbeelding

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » za 01 apr 2006 09:52

Ik denk dat bellen ook een goeie oplossing is. Misschien iets als: Hallo, misschien heeft u interesse voor een workshop voor een andere gelegenheid, een communie bijvoorbeeld. Want ik heb nu een hele hoop kralen die uitermate geschikt zijn voor die leeftijd aangekocht omdat ik dacht dat ik ze zou nodig hebben...

Diam0nd
Bead Designer

Bericht door Diam0nd » za 01 apr 2006 15:20

Dat is idd erg balen.. Nu zit je met een hele hoop kralen opgescheept die je speciaal voor dat workshop had gekocht..
maar misschien is de idee van Haematodipsia een goede tip?! :roll:
Groetjes
Afbeelding

lisza
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door lisza » za 01 apr 2006 19:02

Haematodipsia schreef:Ik denk dat bellen ook een goeie oplossing is. Misschien iets als: Hallo, misschien heeft u interesse voor een workshop voor een andere gelegenheid, een communie bijvoorbeeld. Want ik heb nu een hele hoop kralen die uitermate geschikt zijn voor die leeftijd aangekocht omdat ik dacht dat ik ze zou nodig hebben...
Ja DAT is wel een goed idee zeg! dat kan ik altijd proberen!
THANX!
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!

Gesloten