Wie kan mij advies geven over het opsturen van een ketting van metaaldraad.
Ik wil een vriendin in Zweden een ketting sturen voor haar verjaardag. Ze is dol op parels dus ik heb een leuke ketting voor haar gemaakt op 3 draden. Aangezien het metaaldraad relatief gemakkelijk kan knikken, wil ik het zeer zorgvuldig opsturen. Ik heb wel een ideetje hoe ik het kan aanpakken maar wellicht dat jullie hier al ervaring mee hebben en me kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Opsturen ketting (metaaldraad)
- Schanulleke
- Bead Believer
- Contacteer:
Namasté,
Schanulleke
"Leven is het meervoud van lef"
Schanulleke
- joalycke
- Bead Dreamer
- Contacteer:
hai,
Ik had dat laatst ook met ene ketting van metaaldraad en glas parels. Allebei makkelijke materialen om te beschadigen. Ik heb ze ingepakt in papier, vervolgens in bubbeltjesplastic (ja weet niet hoe dat anders heet) en vervolgens in een envelop met bubbeltjes aan de binnenkant. Was helemaal heel aangekomen! Had ook nog alles goed dichtgeplakt (toch ook een soort van bescherming hé)
Ik had dat laatst ook met ene ketting van metaaldraad en glas parels. Allebei makkelijke materialen om te beschadigen. Ik heb ze ingepakt in papier, vervolgens in bubbeltjesplastic (ja weet niet hoe dat anders heet) en vervolgens in een envelop met bubbeltjes aan de binnenkant. Was helemaal heel aangekomen! Had ook nog alles goed dichtgeplakt (toch ook een soort van bescherming hé)
Mamma Mia! Oh daar ga ik weer.....
- Schanulleke
- Bead Believer
- Contacteer:
Oh, dan kom ik al een heel eind. Ik had het principe met 2 kartonnetjes zelf ook al in gedachte en dan in een bubbeltjesenveloppe (heet trouwens een aircraft enveloppe) maar eerst inpakken in bubbeltjesplastic is idd een heel goede tip, zeker omdat de ketting helemaal uit glasparels bestaat !!!! Had ik niet bij stilgestaan.....
Namasté,
Schanulleke
Schanulleke