Hoe bereken je verzendkosten?
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Ik kijk regelmatig op het forum restjes verkopen omdat ik er zelf ook enkele heb. En toen vroeg ik me af hoe jullie dat doen met verzendingskosten. Rekenen jullie ook de envelop enz? Misschien nog iets extra waar ik niet aan dacht?
- flapflap
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ik zou even wegen voor de zekerheid en hier checken:
http://www.tpgpost.nl/voorthuis/post_ve ... /index.jsp
En of je de envelop berekent hangt er een beetje vanaf, als je je enveloppen "recycled" dan zou ik het niet doen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
http://www.tpgpost.nl/voorthuis/post_ve ... /index.jsp
En of je de envelop berekent hangt er een beetje vanaf, als je je enveloppen "recycled" dan zou ik het niet doen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Laatst gewijzigd door flapflap op zo 05 mar 2006 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
~Audrey~
-
Wicked Flower
- Bead Dreamer
- Contacteer:
-
Wicked Flower
- Bead Dreamer
- Contacteer:
- Fairy
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik heb ze wel gezien voor 15 cent. Vraag me niet waar
, maar ze moeten er dus zijn. Zelf heb ik allerlei stukjes bubbeltjes plastic waarin ik de te versturen dingen wikkel en dat stop ik in een gewone enveloppe. Vooral als het om restjes gaat is anders de verpakking duurder dan wat je opstuurt.
Ook her-gebruik ik enveloppen die ik krijg. Ik heb een doos vol van die enveloppen. Of je kunt de voering eruit slopen en die hergebruiken!
Als je er een mooi pakje van wilt maken kun je ook je sieraad wat je op wilt sturen in bubbeltjes plastic verpakken en dat dan weer in kadopapier verpakken (of andersom: eerst kadopapier, dan bubbeltjesplastic). Dit geheel in een gewone A-5 enveloppe doen.
Voor de rest is het inderdaad gewoon een kwestie van secuur wegen en op een lijstje (verkrijgbaar bij het postkantoor) te kijken hoeveel postzegel erop moet.
Ook her-gebruik ik enveloppen die ik krijg. Ik heb een doos vol van die enveloppen. Of je kunt de voering eruit slopen en die hergebruiken!
Als je er een mooi pakje van wilt maken kun je ook je sieraad wat je op wilt sturen in bubbeltjes plastic verpakken en dat dan weer in kadopapier verpakken (of andersom: eerst kadopapier, dan bubbeltjesplastic). Dit geheel in een gewone A-5 enveloppe doen.
Voor de rest is het inderdaad gewoon een kwestie van secuur wegen en op een lijstje (verkrijgbaar bij het postkantoor) te kijken hoeveel postzegel erop moet.
Lieve groet van Fairy