Gisteravond was mijn tweede sieradenparty ! Weer in Ter Aar, was bij familie van degene waar ik mijn eerste sieradenparty had. Het was weer heel erg gezellig en ik heb weer goed verkocht (150 euro). Dit keer geen opdrachten gekregen maar als het goed is word ik snel weer gebeld voor een nieuwe party ! Er waren helaas veel mensen die hadden afgebeld en van de 10 mensen waren er 5 mensen die de vorige party ook geweest waren. Vorige keer had ik 1 Diddl ketting die direct verkocht werd dus nu had ik 7 Diddl kettingen gemaakt en er 2 van verkocht. Toch vind ik het ook wel moeilijk inschatten wat mensen leuk vinden. Maak eigenlijk toch wel een beetje kettingen die ik zelf ook wel mooi vind en ik had juist rekening gehouden met de kleuren van het aankomende seizoen maar die worden toch niet verkocht.
Ook zouden de opdrachten die ik de vorige party had gekregen opgehaald worden maar er is 1 persoon niet op komen dagen

In ieder geval ga ik hier in de buurt ook bij wat supermarkten langs om een papiertje op te hangen. Wie weet komen daar ook nog leuke reactie's op. Verder heb ik nog 2 kennissen die eventueel interesse hebben dus ik ben benieuwd wat dat allemaal nog gaat brengen. Vind het in ieder geval erg leuk om te doen en altijd leuk als mensen enthousiast zijn over de sieraden die je maakt ...