Tweede sieradenparty gehad !

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Marsha1979
Bead Dreamer
Tweede sieradenparty gehad !

Bericht door Marsha1979 » di 14 feb 2006 15:43

Hallo allemaal,

Gisteravond was mijn tweede sieradenparty ! Weer in Ter Aar, was bij familie van degene waar ik mijn eerste sieradenparty had. Het was weer heel erg gezellig en ik heb weer goed verkocht (150 euro). Dit keer geen opdrachten gekregen maar als het goed is word ik snel weer gebeld voor een nieuwe party ! Er waren helaas veel mensen die hadden afgebeld en van de 10 mensen waren er 5 mensen die de vorige party ook geweest waren. Vorige keer had ik 1 Diddl ketting die direct verkocht werd dus nu had ik 7 Diddl kettingen gemaakt en er 2 van verkocht. Toch vind ik het ook wel moeilijk inschatten wat mensen leuk vinden. Maak eigenlijk toch wel een beetje kettingen die ik zelf ook wel mooi vind en ik had juist rekening gehouden met de kleuren van het aankomende seizoen maar die worden toch niet verkocht.
Ook zouden de opdrachten die ik de vorige party had gekregen opgehaald worden maar er is 1 persoon niet op komen dagen :? Wel jammer maar ik zal haar nog even bellen om te vragen of ze het op wil komen halen of dat ik het even langs moet brengen ...

In ieder geval ga ik hier in de buurt ook bij wat supermarkten langs om een papiertje op te hangen. Wie weet komen daar ook nog leuke reactie's op. Verder heb ik nog 2 kennissen die eventueel interesse hebben dus ik ben benieuwd wat dat allemaal nog gaat brengen. Vind het in ieder geval erg leuk om te doen en altijd leuk als mensen enthousiast zijn over de sieraden die je maakt ...
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Kralenimpressie
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Kralenimpressie » di 14 feb 2006 15:46

Marscha! Harstikke goed!!! Dat is een leuke binnenkomer toch 150 euro.....helaas vind ik dat ik veeeeeel te weinig kettingen heb om sieradenparty's te geven, dus ik neem ze soms mee naar verjaardagen......

Debby
Bead Lover

party

Bericht door Debby » di 14 feb 2006 19:19

leuk, ga vooral zo door :lol:
bij mij is er helemaal geen interesse voor parties :cry:
gelukkig wel voor workshops :wink:
debby

angela
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door angela » di 14 feb 2006 22:44

Het is idd moeilijk in te schatten wat mensen leuk vinden, je zal party's hebben waar al je nieuw gemaakte kettingen de deur uitvliegen en je zal ook wel party's draaien waar ineens je kettingen van vorig jaar hard lopen. Het is net wat voor publiek je hebt.
Het is zeker niet gek hoor 150€ voor een paar uurtjes en wat ook belangrijk is zo creeër je ook mond tot mond reklame.

Heel veel succes met je party's dat er maar veel mogen volgen!
kralen zijn leuk...sieraden zijn machtig!!

kralenfreakjuh
Bead Interested

Bericht door kralenfreakjuh » di 14 feb 2006 23:24

Leuk voor je Marsha dat je goed verkocht hebt.
Het is inderdaad heel moeilijk om in te schatten wat men wil.
Ik heb ook vaak dat mensen een ketting hardstikke mooi vinden alleen dan net wel weer in een andere kleur en ja dan maak je hem maar weer in de kleur die de klant wil he.
Maar over het algemeen zorg ik gewoon dat ik van allerlei verschillende crea`s bij me heb. Wat wel opvalt is dat de crea`s met leren veters altijd goed gaan.
Succes met je andere party`s.
Groetjes Wendy.
Niet ieder juweeltje is een sieraad !

moniekienos
Bead Reader

wowee

Bericht door moniekienos » di 14 feb 2006 23:52

Oh Marsha
leuk voor je dat je al een 2de party had ;-)
Ik heb eind vorigjaar ook voor het eerst een party gegeven en ze vragen me nu al voor een 2de.
Ik vond het ook moeilijk wat om in het assortiment te doen want modekleuren verkochten niet zo goed,
wel spul wat ik niet dacht en bovenop zat er ook nog iemand die niets kon vinden. Ik dacht ik had voor ieder smaakje wat maar zij wilde toch iets heeeeeeel fijns. Nou ja, zo leert men :-)

Nu kan je lekker gaan creatief zijn voor je 3rde!
Succes

MoN
<><

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » wo 15 feb 2006 09:33

Leuk dat het weer zo goed ging. Succes met het vervolg :!: :D
Groetjes Ellen.

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » do 16 feb 2006 08:47